OC-Freak Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) prøv å overklokke et Gigabyte Windforce 7950/7970, da er de ikke så veldig stille lenger, på 79xx er Asus DC betydelig stillere. Asus DCU tar 3 slotter, for folk som ikke har 3 slotter (som meg) er det utelukket, da er gigabyte windforce et like bra alternativ. kan overklokke mitt gigabyte kort langt og ikke øke støynivået, setter bare en låst viftehastighet stort sett har jeg den på 40% (nesten ikke hørbart over kabinettviftene) som gir en maxtemp rundt 80 grader når kortet er moderat overklokket. GTX670 gir mest for pengene. HD7970 gir mye for pengene. GTX680 gir minst for pengene, men er raskest. Endret 15. juni 2012 av OC-Freak Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Er enig med deg jeg - poenget mitt var at Asus ikke automatisk er best, noe som en del her inne går utifra. Endret 15. juni 2012 av PerUlv2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvilket skal man satse på da? Det skiller jo bare 200kr fra billigst til dyrest.. Mest optatt av Bf3 ytelse og støy samt varighet, har hatt ett XFX kort hvor vifta begynte og skurre, samme med mitt MSI kort ... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det viktigste er å ikke kjøpe kort basert på Nvidias referansekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå