Tekanne Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Skal ha en bærbar maskin, men jeg er usikker på hva jeg skal skaffe. Det må nok sannsynligvis bli en billig en, i prisklassen 7-8500 tusen kroner. Jeg kan kanskje strekke meg litt lenger. Kan noen hjelpe! Lenke til kommentar
Templar Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei.. du kan få masse maskine i denne katagorien men dem enten har Celeron eller P4 CPU.... bara få har AMD Athlon M CPUen som utklasser både P4 og Celeron som mobile CPU.. Kun Intel sin Pentium M (Banias aka Centrino) er mer mobile vennlig en Athlon XP M. Du kan få fine maskiner med lang batteritid med Athlon XP M CPUen ned til 8000 kr. Simon Lenke til kommentar
Templar Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Glemte at si at Athlon XP M CPUen har vert sykkelig undervurdert og bare trist at kun HP and få andre har brukt den mens de fleste har prøvd at sette in håpløse P4 eller Celeron CPUer i labtoppene. Ikke vær redd at kjøpe en bærbar med Athlon XP M i!! Lykke til, Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå