do'h Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 jeg sier sep 30, og jeg har aldrig feil.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Finally, obviously there's been a lot of talk about, and confusion surrounding, Half-Life 2's release date following statements from Vivendi. Can you confirm now whether you're still on track to hit the September 30 date? Lombardi: The release date's unchanged lombardi sa dette i et intervju som nettopp ble lagt ut på fredag Lenke til kommentar
Daron Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Vi kan sikkert diskutere dette til krampa tar oss, eller flameren finner oss.... Den som lever får se sier jeg bare.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Vi kan sikkert diskutere dette til krampa tar oss, eller flameren finner oss.... Den som lever får se sier jeg bare.... dude..når big boss lombardi bekrefter at datoen ikke er endret, dvs at 30sept gjelder som release dato så kan du få diskutere så mye du vil, men det kommer ikke til å endre fakta Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg vil nok vente til jeg holder spillet i hånda før jeg tror det... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 klokken 14:30 en dag (da kommer postmanen med det) Vel spillet er sef forhåndsbestillt så jeg får det når det kommer. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hvor forhåndsbestilte du!!? jeg og vil! :wink: Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvor forhåndsbestilte du!!? jeg og vil! :wink: www.gamesmix.com Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Må jeg kjøpe 2 eksemplarer for å "ha", eller er det gamesmix som tuller (nederst)? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Må jeg kjøpe 2 eksemplarer for å "ha", eller er det gamesmix som tuller (nederst)? dette kan kanskje hjelpe deg: According to a forum thread which seems to have been verified by Gabe Newell, Half Life 2 will be available in 3 physical forms and 2 forms on STEAM. A "Lite" Retail version with single player Only, no MP A Normal Retail version with single player, multiplayer, etc A Collectors Edition Retail version with SP, MP, and bonus material A STEAM version correlating with the normal retail edition, paid for at a one-time fee A STEAM version which will allow you access to ALL VALVe material including future expansions, HL1, expansions for that, etc for a $9.99 a month subscription fee Very interesting news for HL2. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvis man ser på lanseringsdatoen hos Gamesmix, så står det der at det slippes 14/11... mens på www.play.com så står det 30/9. Hmm... hva skal man tro da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvis man ser på lanseringsdatoen hos Gamesmix, så står det der at det slippes 14/11... mens på www.play.com så står det 30/9.Hmm... hva skal man tro da? Finally, obviously there's been a lot of talk about, and confusion surrounding, Half-Life 2's release date following statements from Vivendi. Can you confirm now whether you're still on track to hit the September 30 date? Lombardi: The release date's unchanged lombardi sa dette i et intervju som nettopp ble lagt ut på fredag LES! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvorfor ikke bestille fra www.play.com da?http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs4&p...PC&title=119757 Regner med at de vil ha det inne 30/9 siden det står hos dem. Jeg har i hvertfall lagt inn en forhåndsbestilling der nuh! Hva blir totalprisen inkl toll (evt. moms) på et spill til £26.99 da, regnet ut det? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hva blir totalprisen inkl toll (evt. moms) på et spill til £26.99 da, regnet ut det? Men det må da vel være mulig å regne ut selv? 26.99*gjeldene kurs*1.24(moms)+postens fortollingsgebyr. Tast det inn på kalkulatoren din og voila, tallet hopper fram. AtW Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hva blir totalprisen inkl toll (evt. moms) på et spill til £26.99 da, regnet ut det? Men det må da vel være mulig å regne ut selv? 26.99*gjeldene kurs*1.24(moms)+postens fortollingsgebyr. Tast det inn på kalkulatoren din og voila, tallet hopper fram. AtW Det kan jo nevnes at play.com sender fraktfritt, og hvis prisen er under 16,5 pund, så kan ikke tollen kreve moms på forsendelsen. Så er prisen under det kan du gange med 12 og så har du det. Genialt på dvd-filmer... Men her er jo prisen over denne magiske grensen, så da må du legge på moms også. Bare gang med 15, du, så blir det nærme nok. Altså 405 norske kroner for HL2. Men om du får den den 30. sept (hvis spillet blir ferdig, da) vet jeg ikke, for det tar jo nesten en uke i frakt derfra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå