hl2 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har nettopp lest at halflife 2 kommer 30 septemper som planlagt. stemmer det ? :-? eller er det mitten av november? utruleg iriterande når dei ikkje kan sette ein fast dato. :x Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 For å sitere en gammel klassiker: "Nobody knows but Jesus". Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har nettopp lest at halflife 2 kommer 30 septemper som planlagt. stemmer det ? :-? eller er det mitten av november? utruleg iriterande når dei ikkje kan sette ein fast dato. :x ' De har og satt og har aldri skiftet datoen fra 30. September. Det var falske rykter alt annet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har lest at HL2 ventes rundt Juletider, ikke sikkert det stemmer...men slik er det bare. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det komme 30 september. EG VIL! EG VIL! EG VIL! heh, tåpli reply Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 30 september... da er det bye bye til mitt sosiale liv! ... så sant HL2 kommer da?! Får inderlig håpe det!!! Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 BTW: Gamesmix har 14/11-03 som release dato! http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...ProductId=62798 Er Vivendi som da er distrubitøren av HL2 som har gått ut å sagt at 14/11 er den nye release datoen for HL2! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 BTW: Gamesmix har 14/11-03 som release dato! http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...ProductId=62798 Er Vivendi som da er distrubitøren av HL2 som har gått ut å sagt at 14/11 er den nye release datoen for HL2! Nei, det var bare rykter, riktignok rykter alle trodde på. Valve's Director of Marketing avkreftet disse ryktene på spillmessen ECTS i England den 28. august, og insisterte på at release datoen forble uendret, altså 30. september. La oss håpe at dette stemmer, for hvis ikke er det bare å fyre opp bålet. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Q: At the moment are you done with the major content of the game and just making some last minute finishing touches or is there still some way to go? A: Finishing up. :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg blåser i HL. CS er en annen sak Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Så lenge det kommer før romjula så gir jeg katta, men jeg skal spille HL-2 i jula. Uten HL-2 så blir det lite med julefølelse :wink: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Så lenge det kommer før romjula så gir jeg katta, men jeg skal spille HL-2 i jula. Uten HL-2 så blir det lite med julefølelse :wink: juleribbe i den ene hånden og spille hl-2 med den andre gleder meg veldig til det kommer. blåser vel litt hva tid det kommer bare det i det hele tatt blir gitt ut. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 *Kremt* Julepunsj i den ene handa og HL-2 i den andre tror jeg heller vi sier. Trenger noe for og manne meg opp før jeg hiver meg ut i de asosiales verden. Tviler på at jeg kommer til å se solens skinn etter at Hl-2 er i hus.*kremt* Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 "Valve's Greg Coomber insisted Half-Life 2 will hit the shelves on September 30th as planned, despite widespread fears that the game will slip. Speaking at Earls Court this morning, Coomber admitted "it'll be tight, but Half-Life 2 is still on for a September 30th ship". 27/08/2003 http://eurogamer.net/article.php?article_id=53027 da er det vel ikke noe mer å diskutere Lenke til kommentar
wise Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 vivendi norge opererer fortsatt med november som release. det var ikke falske rykter at den ble utsatt til 14/11, selv om valve prøver å bli ferdig til 30/9. det gjenstår å se. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Håper for Guds skyld Steam fungerer slik at man kan få det dagen det kommer! Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvorfor ikke bestille fra www.play.com da? http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs4&p...PC&title=119757 Regner med at de vil ha det inne 30/9 siden det står hos dem. Jeg har i hvertfall lagt inn en forhåndsbestilling der nuh! Lenke til kommentar
tommyS Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det kommer hveldig snart! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det er tross alt Valve vi snakker om her.... De er legendariske på å ikke greie (eller ikke ville greie) å holde tidsfrister. Så å si alle cs utgaver etter at Valve tok over har vært utsatt. Vanlig forsinkelseperiode er 3-9 måneder. Blir svært overrasket dersom de rekker 30 september. Mye mer sannsynlig at det blir lansert på de store spillstedene på internett i begynnelsen av November, lansert medio November i USA og blir i salg i Norge i slutten av November. På den måten rekker de de viktige julesalget. Å at spillstedene allerede "selger" spillet med lanseringsdato 30.sept. er jo ingen bombe, de ønsker jo så klart mere salg. Tipper cs kommer i Februar/Mars dersom spillet kommer i November. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg blåser i HL. CS er en annen sak Tror de fleste blåser i HL, men hvis du blåser i HL2 skal du få med meg å gjøre! CS er er utrolig møkkaspill i forhold til HL2 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå