Arodem Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Denne gangen skal danskene prøve seg på noe mer fargerikt. Les hele saken Endret 14. juni 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Alt for hypa spill, Kort og alt for dyrt for opplevelsen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Alt for hypa spill, Kort og alt for dyrt for opplevelsen. Helt enig. Hvor var skytingen og team deathmatch? Skuffende. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Alt for hypa spill, Kort og alt for dyrt for opplevelsen. Helt enig. Hvor var skytingen og team deathmatch? Skuffende. Ja fordi alt du fikk av det jeg skrev var at jeg var en FPS junkie, Jeg er Roleplay kid, Fail.................... Dette spillet kostet alt for mye og var ikke mere morsomt en andre arcade games, Brade var bedre, og brakte med mye bedre gameplay, dette spillet er Mario Bros i mørke, ooohhh så innoverende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Braid var absolutt er bra spill, og jeg er enig i at Limbo var en ganske kort opplevelse. Men det skapte en helt fantastisk stemning som få AAA-spill har greid å skape. Det alene var verdt pengene. Endret 16. juni 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Braid var absolutt er bra spill, og jeg er enig i at Limbo var en ganske kort opplevelse. Men det skapte en helt fantastisk opplevelse som få AAA-spill har greid å skape. Det alene var verdt pengene. Joda det gjorde det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå