ahrue Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det noen som har installert denne med hell? Jeg minnes at mange hadde problemer med en utgave av denne driveren, men husker ikke hvilket nr. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det noen som har installert denne med hell? ja? hvorfor lurer du? Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Har da tenkt til å installere den, men ville være varsom ettersom en av nforceutgavene voldet store problemer. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Utgaven med problemer var 2,41 som hadde en ustabil ide (og lyd)driver til windows 2000 (som fortsatt må bruke standard ide driver)2,45 fungerer perfekt hos meg,har du problem å installere den i xp så høyre klikk på filen velg egenskaperkompatibilitet merk av win2000., så skal det gå greit. finn ut mer her http://forums.extremeoverclocking.com/foru...splay/f-69.html Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg og en del andre på www.nforcershq.com har problemer med driveren til Soundstorm. Etter å ha spilt spill i ca 30 min spraker lyden og den er usynkronisert. Og etter å ha sett ca 30 min på film begynner den å spole fremover innimellom. Dette løste jeg ved å ta en rollback på driveren til lydkortet og nå er jeg kvitt problemene. Leste at dette muligens kunne ha noe med sleep-mode å gjøre, som kan stemme bra for meg siden jeg ikke rører maskinen når jeg ser på film og i de spillene hvor lyden ble ødelagt bruker jeg en gamepad som antakeligvis ikke er satt til å avbryte/forhindre sleep-mode. Kanskje derfor andre ikke har problemer hvis de bruker mus/tastatur i spill. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Den funker utmerket på min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå