Gå til innhold

Ein av de raskeste og beste pcen i den prisklassen.

Anbefalte innlegg

På jakt etter ein ny pc?

Eg ville annbefalt ein Kunshan P150E 15.6"

http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10615902&gclid=CN_DgMmBzbACFYktmAod8gh_Ww

Den har fått ekstrem bra kritikk, de eneste som har vært litt negativt med den var at viftet bråket litt mer. Men det går vel han og skifte vifte. Noen som vet hvordan man gjør det ? :p

på den linken eg skrev oppenfor kan du velge pcen, og de forsjellige delene du vil ha inni. Skjermen er matt så vist du får sollys eller slikt på skjermen vil du forsatt kunne se alt "as usual" :p.

men den er jo ganske dyr da. Og designet ser litt snålt ut.

Hva synest du om den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viftebytte på laptop tror jeg man kan droppe av den grunn med tanke på garanti mulighet å finne vifte som er bedre.

Selvfølgelig er det forskjellig måter å få lavest støy på, ene er å ha store vifter med lav turtall som er effektiv.

Den andre er ha flere vifter som er effektive med støydemping.

Den siste måten er å ha maskinvare som produser minimalt med varme og det er neppe disse maskinene.

Apple maskiner har vel flere vifterblader som gjør maskinen mere stillegående men vet ikke hva den kjølerløsningen heter.

Personlig syns jeg skal man først ha en laptop ville jeg heller vurdert:

Samsung Series 9 NP900X3C eller Asus N56VZ som sistnevne jeg selv vurder som kan spille noe men ikke er noe spill maskin.

Skal man spille er stasjonær tingen over tid samme gjelder videoredigering.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viftebytte på laptop tror jeg man kan droppe av den grunn med tanke på garanti mulighet å finne vifte som er bedre.

Selvfølgelig er det forskjellig måter å få lavest støy på, ene er å ha store vifter med lav turtall som er effektiv.

Den andre er ha flere vifter som er effektive med støydemping.

Den siste måten er å ha maskinvare som produser minimalt med varme og det er neppe disse maskinene.

Apple maskiner har vel flere vifterblader som gjør maskinen mere stillegående men vet ikke hva den kjølerløsningen heter.

Personlig syns jeg skal man først ha en laptop ville jeg heller vurdert:

Samsung Series 9 NP900X3C eller Asus N56VZ som sistnevne jeg selv vurder som kan spille noe men ikke er noe spill maskin.

Skal man spille er stasjonær tingen over tid samme gjelder videoredigering.

Eg har stasjonær og fuck that...Bruker for mye plass, må ha mulighet og ha den med meg for (skole og reising) osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...