Aetius Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvilke bilder har vi valgt ut fra maigjennomgangen? Se brukernes beste maibilder 2 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Ahh! Elsker gode macrobilder som gir noe ekstra Forresten; er det bare meg som ikke klarer å finne artikkelen fra august april? edit: Ja.. uhm... april mente jeg Endret 14. juni 2012 av 3irik Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nest siste bilde ser ut som et festivalurinal. http://www.urinal.net/lowlands/ Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Glimrende bilder, som alltid. Nest siste bilde ser ut som et festivalurinal. http://www.urinal.net/lowlands/ Det var det første jeg tenkte på også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er maskinen min hacket?? For jeg vitterlig ser 3 bilder i fra meg i denne tråden!! Det langt unna 1. april nå gutter!!! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er maskinen min hacket?? For jeg vitterlig ser 3 bilder i fra meg i denne tråden!! Det langt unna 1. april nå gutter!!! Er vel en påskjønnelse for at du ikke har mast denne måneden 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er maskinen min hacket?? For jeg vitterlig ser 3 bilder i fra meg i denne tråden!! Det langt unna 1. april nå gutter!!! Er vel en påskjønnelse for at du ikke har mast denne måneden Vet du.. den tanken slo meg også..!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Morsomt å bli med i det gode selskapet denne gangen. Kan forøvrig nevne at det ble brukt en PinWide på E-P1* - et pinhole-helvete av et objektiv ifølge bykatt Noe jeg ikke skal protestere på ... Den har en brennvidde på rundt 11mm og har kraftig fargestikk i kantene i tillegg til vignetteringen. Jeg har dempet tonene ganske kraftig i bildet! *) Stativ er en selvfølge - i dette tilfelle en GorillaPod Endret 14. juni 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Takk til Akam-redaksjonen for rosende omtale. Det var jo ikke måte på. Dette skal jeg ta med meg videre på dager der jeg kjenner fotolysten er på bånn. Og grattis til istereo for 3 utvalgte bilder. Det virker som om 3 bilder fra samme person er maks redaksjonen tar med, så du er med i en "ekslusiv klubb" nå. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Det finnes ikke noe absolutt maksantall, men det er klart at nåløyet blir smalere og smalere jo flere bilder man har som er utvalgt i en og samme artikkel. Akkurat her hadde iStereo både et sterkt enkeltbilde og en god serie, og da ble det feil å ikke la serien være representert av mer enn ett enkelt bilde. Dermed bre det tre. Jeg synes for øvrig det er dritkult at disse artiklene motiverer folk! Det var det som var motivasjonen min til å begynne i denne jobben i utgangspunktet, og mye av min egen motivasjon for å fortsette med disse artiklene. De er vanskelige å skrive, og tidkrevende, så det er bra de er verdt innsatsen! Endret 14. juni 2012 av Aetius 5 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det finnes ikke noe absolutt maksantall, men det er klart at nåløyet blir smalere og smalere jo flere bilder man har som er utvalgt i en og samme artikkel. Akkurat her hadde iStereo både et sterkt enkeltbilde og en god serie, og da ble det feil å ikke la serien være representert av mer enn ett enkelt bilde. Dermed bre det tre. Skjønner. Men 3 bilder er det som maks er plukket ut til nå. Jeg synes for øvrig det er dritkult at disse artiklene motiverer folk! Det var det som var motivasjonen min til å begynne i denne jobben i utgangspunktet, og mye av min egen motivasjon for å fortsette med disse artiklene. De er vanskelige å skrive, og tidkrevende, så det er bra de er verdt innsatsen! Det er det. Å få "fremhevet" bilder av folk som har utdanning innen foto og som driver med det på heltid, blant bilder som også tas av profesjonelle, gir i alle fall meg en boost. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg kan helt ærlig si at jeg ser frem til hver gang disse artiklene publiseres. Er jeg ikke med er det en skuffelse, er jeg med er det verdt all skuffelse i verden! 1 Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Første gang jeg har fått med et bilde så dette var morro!! Når man ser på kvaliteten i månedstrådene så er det ekstra stas å bli plukket ut. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ikke tilgang til pc og lite med nett for tiden så vil bare droppe en kjapp kommentar og rette et stort takk for å ha blitt utvalgt igjen selv om jeg ikke følte jeg fortjente det denne måneden. Det er så mange bra bilder som blir lagt ut i disse trådene at jeg nesten blir flau de gangene jeg får med et bilde. Jeg vil også istemme med de som sier at dette motiverer, det gjør det absolutt, for meg har det mye å si. Kjempemorsomt, tusen takk igjen! Blir for øvrig en måneds pause på meg nå grunnet jobb og at jeg sendte inn kamera og objektiv for rens og kalibrering, gleder meg allerede til sensommeren og håper å få med noen bilder i august. Ha en fin sommer akamister! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Med fare for å ødelegge mystikken (om det er noen) så må jeg nok bekrefte mistanken til et par deltakere i "gjettekonkurransen" rundt mitt bilde. Ellers som vanlig mye fint å se på, både blant de utvalgte og blant de resterende i månedstråden... Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 heh må si det er litt morsomt med kritikk i "brukernes beste maibilder" og det bildet kunne fint vært tatt med viewkamera og slidefilm - kamera er også rett på - så det blir ett slags viewcamera effect... var i alle fall tanken min da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg