kjakan_mm Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...YSEL20&toc=5440 bråker den pumpen noe? noen som har erfaring? trenger svart raskt! (det er waterchill-pumpa) Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 alstå - tror ikke den vil bråke mye mer enn hva en akvarium pumpe ville har gjort.. jeg kan ike si sikkert for jeg har ikke erfaring men tror ikke at den vil høres ut som en bil motor.du vil kunne høre den men den "bråker" ikke.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 så lenge du setter den på noe dempende materiale og den ikke tar borti noen av delene i maskinen så vil det nok gå greit. min eheim 1046 høres ut som et tannlegeborr dersom den står direkte på kabinettet eller er i kontakt med noe annet, men når den står på 2 cm skumgummi (noen biter som innovatek blokkene var pakka inn i) så er den umulig å høre. ellers er det å få ut all luft og jeg må vri og vende på kabinettet mitt til den store gullmedalje for å få det til. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg leste på DD at den lager mindre lyd, og har samme kvalitet som Eheim pumpene. Dersom du tar turen (www.dangerden.com) så kan du kansje finne det jeg snakker om. EDIT: Og den er mindre. EDIT: Mindre enn Eheim 1048 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har pumpa selv, og den bråker ikke så enmari mye. Bråker litt mer en Eheim pumpa til broren min. Resten av tinga i systemet mitt overdøver pumpa lett da.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det er mange som har problemer med pumpa da, men vis du får ett bra eksemplar, vil du bli veldi fornøyd Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det er mange som har problemer med pumpa da, men vis du får ett bra eksemplar, vil du bli veldi fornøyd Problemer? åssen da? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er samme pumpe som i waterchill settet, så det kan vel ikke være så mye problemer. Har storebroren og eneste problemet er at det er endel, utstråling ifra pumpen. så hvis den står nær en skjerm blir bildet pent Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hører ikke min med lukket kabinett. HDD bråker mer så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå