Pubé Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er nok ikke vi som ikke forstår dine spørsmål, det er du som ikke forstår våre svar. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Denne tråden viser klart det Einstein en gang sa om mennesker og dumskap. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Denne tråden viser klart det Einstein en gang sa om mennesker og dumskap. hvilket sitat er det du sikter til ? Det er nok ikke vi som ikke forstår dine spørsmål, det er du som ikke forstår våre svar. Da er vi enige i det problemstillingen er : jeg er enig i at man under visse forutsetninger kan dø av å drikke for mye vann Det er enkelte detaljer i det som skjer her som kan være vanskelig å forstå. Det er det jeg ønsker å vite mere om Endret 9. juli 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 det du påstår nå er at vannet går direkte fra magen og ut i blodet , som da blir uttynnet Vann taes opp av magesekken og går ut i blodet, korrekt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 det du påstår nå er at vannet går direkte fra magen og ut i blodet , som da blir uttynnet Vann taes opp av magesekken og går ut i blodet, korrekt. Da får jeg håpe at de andre også er enige du har ikke lit mer informasjon om den detaljen ? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 The body absorbs water through the stomach and gut http://www.uihealthcare.com/topics/generalhealth/ghea5288.html ...The net absorption of water from the stomach is small, however, because water moves just as easily from the blood across the gastric mucosa to the lumen of the stomach... http://www.britannica.com/EBchecked/topic/1081754/human-digestive-system/242914/Gastric-secretion Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Denne tråden viser klart det Einstein en gang sa om mennesker og dumskap. Det er faktisk ikke riktig, han har aldri sagt dette. les mer Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det var en del nytt der ,ja og til dere som snakket om alkohol. det er også en advarsel til dem som glad i kaffe det står at hvis man inntar alkohol elle koffein så mister man vann noe å tenke på i varmen når man har behov for mye veske her høres det ut som det som er normalt for noen er direkte farlig for andre Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kaffe og koffein klarer kroppen å venne seg til over tid, slik at virkningen av koffeinet svekkes, derav også symptomene som økt vannfordrivelse. Derfor blir noen ør i hodet av en kopp espresso, og andre drikker det uanfengt. Alkohol derimot har en konstant nedbrytelsesprosess i kroppen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 hvor stor er du ? Magen kan romme 2,5 liter så at du klarer å drikke 2 liter væske på den tiden er ikke så unikt Det er når man overskrider magens kapasitet at man er i fare. Hvorfor det? det har noe med hvor mye van du får plass til før det blir farlig På hvilken måte er det farlig hvis du fyller på for mye vann i forhold til det du har plass til? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 problemet er : hvordan tar mangoen unna mere en ca 2.5 liter det var en som mente at han drakk langt mere , nesten det doble . da blir det rart at det står at det bare er plass til 2.5 liter i så fall er det noe som skjer og det er det jeg ønsker å vite Hei Elgen se på dette problemet: noen har sagt at menneske kan løfte 70kg. Så er det en person som løfter 120kg. Da blir det rart at noen sa at menneske bare kan løfte 70kg. Jeg ønsker å vite hva det er som skjer. Hva kan være et godkjent svar i forhold til din standard på et slikt spørsmål? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) problemet er : hvordan tar mangoen unna mere en ca 2.5 liter det var en som mente at han drakk langt mere , nesten det doble . da blir det rart at det står at det bare er plass til 2.5 liter i så fall er det noe som skjer og det er det jeg ønsker å vite Hei Elgen se på dette problemet: noen har sagt at menneske kan løfte 70kg. Så er det en person som løfter 120kg. Da blir det rart at noen sa at menneske bare kan løfte 70kg. Jeg ønsker å vite hva det er som skjer. Hva kan være et godkjent svar i forhold til din standard på et slikt spørsmål? nettopp man er interessert i å vite hva som gjør forskjellen en god forklaring på hva som skjer og hvorfor det bør være en sammenheng i forklaringen jeg trodde også at dere hele tiden var opptatt av kilder. en god forklaring har også en kilde eller gode og forståelige argumenter Endret 9. juli 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Vi så det på Discovery. sikker programmet om supermennesker. Der var det mye rat Endret 9. juli 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Slik jeg har hørt det vet ikkje om kilden er riktig... så er det sånn att det daglige behovet for vann er 3liter, og vis du drikker ca 6 liter vil hjernen svumle opp. kan dessverre ikkje forklare hvorfor... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Slik jeg har hørt det vet ikkje om kilden er riktig... så er det sånn att det daglige behovet for vann er 3liter, og vis du drikker ca 6 liter vil hjernen svumle opp. kan dessverre ikkje forklare hvorfor... da stemmer det sikkert 3 liter på 24 timer er jo ikke så mye . Lenke til kommentar
vaarblomst Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vi så det på Discovery. sikker programmet om supermennesker. Der var det mye rat Tviler på det. Du må ikke være et supermenneske for å kunne drikke deg ihjel på vann. Som folk har gjentatt flere ganger, så kan normale mennesker klare det helt fint. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) en god forklaring på hva som skjer og hvorfor det bør være en sammenheng i forklaringen jeg trodde også at dere hele tiden var opptatt av kilder. en god forklaring har også en kilde eller gode og forståelige argumenter Kan du gi et eksempel på et tilfredsstillende svar? Hvorfor kan noen mennesker like pop-musikk? Kan normale mennesker like pop-musikk? Forklar hvordan et normalt menneske kan like slik musikk, høre på det frivillig, hva er det som foregår da? Gi et eksempel på hva som er godt nok i forhold til din standard. Endret 9. juli 2012 av Abigor Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vi så det på Discovery. sikker programmet om supermennesker. Der var det mye rat Tviler på det. Du må ikke være et supermenneske for å kunne drikke deg ihjel på vann. Som folk har gjentatt flere ganger, så kan normale mennesker klare det helt fint. jeg oppfaret det slik at kommentaren ikke var spesielt rette mot det å drikke vann Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hva utgjør forskjellen mellom en person som liker pop-musikk og en som ikke liker det? Forklar denne forskjellen på en måte som er god nok for din standard, så skal jeg svare deg på ditt spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg