Jotun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det kommer vel an på hva man skal lære.... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Vel, mesteparten av alt har med matematikk og logikk og gjøre, og det er vel gjerne der IQ kommer inn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kan man dø av å drikke for mye vann? Ja. Sånn nå kan dere stenge tråden. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 At du har høy IQ betyr ikke at du kan alt, det betyr at du har anlegg for å lettere lære det, right? Hele poenget med IQ har historisk vært å predikere akademisk suksess, og det klarer modellen veldig bra. Så jeg vil si ja. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er komisk hvordan denne tråden gikk fra et åpenbart spørsmål som har blitt bekreftet flere ganger til en diskusjon om IQ. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Ja. snodig det der. Klarer ikke helt å se parallellen mellom en diskusjon med elgen, og IQ.... Men men... Endret 8. juli 2012 av Jotun 3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er parallellen mellom Elgen og IQ det er snakk om:D Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 IQ en her er at ikke alle helt har skjøt hvordan det fungerer . Man stiller et spørsmål Noen forsøker å gi et svar Noen ønsker et mere utfyllende svar så føler noen at man ikke fikke helt svar på det man spurte om og ønsker lit bedre informasjon fordi man ikke helt ser sammenhengen Da er det noen som går lei og vill aller helst stenge hele tråden uten å tenke så mye på dem som står der og fortsatt lurer på hvordan det fungerer Det synes jeg er en grei oppsummering Dette blir da lit merkelig for enkelte tråder ønskes stengt fortest mulig , mens andre får fortsette i årevis Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Pøh. Bullshit fra a til b, Du stiller spm som ikke går an å svare på på en måte som tilfredsstiller deg. Hvordan klarer de å drikke så mye vann? Hører du ikke selv hvor idiotisk dette spørsmålet er? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Pøh. Bullshit fra a til b, Du stiller spm som ikke går an å svare på på en måte som tilfredsstiller deg. Hvordan klarer de å drikke så mye vann? Hører du ikke selv hvor idiotisk dette spørsmålet er? hva så , det er ting du ikke kan svare på som kanskje andre klarer jeg fikk faktisk et fornuftig svar på det spørsmålet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hvilket svar var fornuftig? Eller: Hvilket mener du var fornuftig, i motsetning til alle de andre svarene? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) IQ en her er at ikke alle helt har skjøt hvordan det fungerer . -snip- Jeg kan ikke huske sist gang jeg lo så godt som nå av et helt tilfeldig og irrelevant innlegg. Endret 8. juli 2012 av Symmetrical 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 IQ en her er at ikke alle helt har skjøt hvordan det fungerer . -snip- Jeg kan ikke huske sist gang jeg lo så godt som nå av et helt tilfeldig og irrelevant innlegg. det var hensikten svaret : noen personer mangler forsvarsmekanismene som skal hindre en i ta for mye innabords på en gang Det kan også hende at den blir påvirket hvis man er full (selv om det neppe har noen årsak til de hendelsene det er referert til ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Man kan da også velge å ignorere disse såkalte forsvarsmekanismene. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Man kan da også velge å ignorere disse såkalte forsvarsmekanismene. Da er det ikke noe poeng med forsvarsmekanismen Den skal jo gripe inn og overkjøre alt annet jeg tviler for at man kan innringere den helt husk at det ligger på et høyt nivå Hva gjør du når redselen tar overhand ? Den kan du ikke ignorerer Endret 8. juli 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Elgen: smerte er en forsvarsmekanisme, men allikevel klarer du holde hånda over ett stearinlys lenge, hvor lenge er det psyken som styrer. Forsvarsmekanismene er hovedsakelig bare for å advare, ikke overstyre alt... Frykt når man drikker vann ser jeg ikke på som ett tema, når var du sist redd ett glass vann eller ti? Man kan forresten også overstyre frykten, det finnes noen triks for det, alt handler om psyken. Endret 8. juli 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Om diskusjonen rundt emnet "Kan man dø av å drikke for mye vann" er ferdig så er det ikkje meir å diskutere i denne tråden.Ta diskusjonen rundt IQ og den slags i ein anna tråd. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Elgen: smerte er en forsvarsmekanisme, men allikevel klarer du holde hånda over ett stearinlys lenge, hvor lenge er det psyken som styrer. Forsvarsmekanismene er hovedsakelig bare for å advare, ikke overstyre alt... Frykt når man drikker vann ser jeg ikke på som ett tema, når var du sist redd ett glass vann eller ti? Man kan forresten også overstyre frykten, det finnes noen triks for det, alt handler om psyken. hvis man føler stort ubehag så er det mange som blir redd hvis man føler at magen er så full at man fører at den kan sprenges , hvordan kan man over se det ? Det skulle jeg gjerne ha vist Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Magen absorberer væske så fort at det er mulig å fortsette vanninntaket i et tempo som kan føre til skade. Den er ikke som en vannballong som blir fullere og fullere til den sprekker. Endret 8. juli 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nok en gang: Selv om du ikke klarer det, så klarer andre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg