Requi Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dette er under "Top-Up" menyen i PayPal. Hvordan kan man endre "Bank"? Er dette en default-bank for Skandinavia via PayPal for de som legger inn penger på PayPal-kontoen? Hvorfor/hvordan ble denne banken knyttet til min PayPal konto, da jeg ikke har linket min egen bank/bankkonto til PayPal? Takker for svar. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dette er den baken PayPal har sin konto i. Du overfører penger fra din konto i din bank (f.eks via vanlig nettbank), til PayPal sin konto i banken som vises. 1 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hva med de som oppholder seg i en annen kant av Europa, eller over dammen f.eks? Jeg vil da tro at PayPal har/bruker banker i andre deler av verden (ikke "Skandinaviska Enskilda Banken")? Er det mulig å endre denne til en annen av PayPal's banker? ...siden jeg utelukket kommer til å bruke $ (dollar) i denne kontoen. Endret 13. juni 2012 av Requi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor vil du overføre til en annen bank? Hva har det å si for deg? Du kan jo dessuten overføre i hvilken valuta du vil. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kontoen Paypal oppgir der er i NOK, så selv om han finner en måte å overføre USD til den vil de bli konvertert til NOK, og så må han konvertere dem tilbake med Paypal. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå