jake96 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg elsker å finne nye serier jeg elsker og klamrer meg til. Men nå har jeg plutselig ingen serier som høres midt i blinken ut og som jeg ikke alt har sett. Det er snart sommerferie, og jeg trenger virkelig hjelp til å finne frem til noe midt i blinken som dere anbefaler! For at dere skal skjønne hva jeg liker, er jeg en gutt på 16. Jeg elsker Entourage, Gossip Girl og Californication, men også Prison Break, The Walking Dead, Suits, HIMYM, Breaking Bad og Game of Thrones Har prøvd meg på The Wire, White Collar og House, men likte dem ikke spessielt godt. Er på utkikk etter en serie som ikke har ny handling hver episode, men som er sammenhengige og proppet med karakterer man blir glad i og er morsomme! Både action og komedie er bra! Noen tips? Forklar gjerne hvorfor jeg vil like nevnte! Takk! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Sons of Anarchy! Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Selv 16 og liker mange av seriene du liker, noen andre jeg og liker veldig godt er Lost, Big Bang Theory, Dexter, Mad men. Spesielt anbefaler jeg kanskje Dexter som kanskje faller inn i smak, den har noen likhetstrekk med Breaking Bad. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dexter, og OZ, de to beste seriene noensinne etter min menning, og ja OZ er bedre enn prison break. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Ikke akkurat lange serier men absolutt noen av de mest underholdende serier jeg har sett Band of Brothers, Generation Kill, Shameless. Heroes er også ganske god, slapp start men blir ganske bra etterhvert, anbefaler bare å se sesong 1 tho. Endret 13. juni 2012 av pxK Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hvis du liker krig og/eller andre verdenskrig, kommer du garantert til å like Band of Brothers. Edit: Ninja'ed. Alternativt hvis du liker Sci-Fi kan Battestar Galactica anbefales! Endret 13. juni 2012 av SvennAndre Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Sons of Anarachy og Dexter vil jeg anbefale! Og liker du HIMYM så liker du nok Big Bang Theory også Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 En serie som er veldig lik Entourage på noen vis er How To Make It in America. Løpende serie imellom sesonger for øyeblikket. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du bør garanter sjekke The Shield (7 sesonger, ferdig) og Shameless (2 sesonger til nå). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Dexter, og OZ, de to beste seriene noensinne etter min menning, og ja OZ er bedre enn prison break. Støtter disse. Jeg gikk lei Dexter etter tredje eller fjerde sesong, men frem til da var det svært bra. Oz er en undervurdert klassiker og burde være pensum for fengselsserier på samme måte som Shawshank Redemption er pensum for fengselsfilmer. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 2 Broke Girls. Litt i samme stil som HIMYM og TBBT. Komedie. Knallmorro. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 The Office! Den amerikanske. Herregud for noen fantastiske karakterer den serien har å by på! Kommer ikke på noe i farten som er morsommere! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Workaholics og the big bang theory Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Castle, bør se den fra starten, da det er en grunnhandling som går igjen i de fleste episodene (hvertfall de siste sesongene). Gode skuespillerere, og en flott handling. SuperSaxy Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg har falt ordentlig for Rescue Me. Jeg er midt i sesong 7 av 7 nå. Serien handler om en brannstasjon i New York etter 9/11. Det er en hovedperson som sliter med alkoholproblemer og at kona vil skilles. Det er også to utrolig morsomme karakterer med i serien. Det er ikke en dokumentar. Man kan egentlig si at serien har en dært av Californication i seg. Serien vokste virkelig på meg, og den har fått meg til å le høyt, smile og etterhvert når jeg følte at jeg ble ordentlig "kjennt" med karakterene, så ble jeg faktisk oppriktelig trist ved et par anledninger (noe som skjer meg sjelden). Om du gir serien en sjanse så anbefaler jeg deg å se 2-3 episoder på rad, før du bestemmer deg. Det er viktig å bli kjent med karakterene. Wikipedia: Rescue Me er en kritikerrost amerikansk TV-serie som ble sendt i syv sesonger ifra 2007 til 2011. Den fokuserer på New Yorks brannmenn etter terrorangrepet 11. september 2001. Seriens hovedperson er Tommy Gavin, og spilles av Denis Leary. Oscarvinner Tatum O'Neal spiller Gavins søster. TV-serien vises på FX Networks i USA og på TV3 og ZTV i Norge. Den er produsert av Cloudland Company, Apostle, DreamWorks Television og Sony Pictures Television. Serien har fått tre Emmy-nominasjoner: I 2005 ble Peter Tolan nominert til beste regissør av en dramaserie og sammen med Denis Leary ble han nominert til beste manus for en dramaserie. I 2006 ble Denis Leary nominert til beste mannlige hovedrolleinnehaver i en dramaserie. Seriens intro er sangen «C'mon C'mon» av bandet The Von Bondies. Skuespillere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 The IT Crowd. Boardwalk Empire. Girls? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå