Teitfisk Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) hei Jeg har da kommet opp i matte og lurte på om noen kunne hjelpe meg med noen oppgave forslag. jeg fikk temaet: min matematiske hverdag stikkordliste: -overslag -fart/vei/tid -målestokk -prosent -rabatt -statistikk -areal, omkrets, volum Stikkordslisten er ment som tips til hva det kan være naturlig å ta med under dette temaet. Men man kan likevell velge selv hvilke temaer man vil ha. har laget en del oppgaver, men nå har jeg gått tom for ideer. Trenger litt vanskelige opggaver fordi jeg har en del litt lette. takk på forhånd Endret 14. juni 2012 av Teitfisk Lenke til kommentar
Teitfisk Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 kom igjen a! Glemte jeg å si at den med best svar får en kjeks? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10050793 finn på noe kreativt selv, og ikke bli en av dem som er nevnt i artikkelen over. hvilken kjeks får jeg viss jeg hjelper deg forresten? betaler du frakt? btw, går du i 10ende? Lenke til kommentar
Teitfisk Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) http://www.vg.no/nyh...?artid=10050793 finn på noe kreativt selv, og ikke bli en av dem som er nevnt i artikkelen over. hvilken kjeks får jeg viss jeg hjelper deg forresten? betaler du frakt? btw, går du i 10ende? Blir vell en Oreo eller en safari kjeks, og frakten betaler jegja jeg går i tiende. Og jeg har faktisk 4-5 i matte problemet er bare fantasien min! Endret 14. juni 2012 av Teitfisk Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 veien til skolen,kart, handling i butikk, forbrenning osv osv osv alt kan regnes på. tenk på alt du gjør som et matte-stykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå