HKRoed Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hei! Hvorfor får jeg bare "Ukjent filformat" når jeg sender en ringetone som er konvertert i Nokia PC Suite for 7210 fra en 7650? Altså, jeg bruker PC Suite til å konvertere ringetonen slik at den får riktig antall toner, sender den via Blåtann til min 7650 og derifra via MMS til en 7210. Klikker det pga at den er innom 7650'n? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det funker ikke å sende en dritt til 6100/6610/72X0/etc. Får bare feilmelding uansett hva jeg sender. Antar at det er disse mobilen som ikke støtter mottak av filer (.jpg, .mid, .txt etc.), siden jeg kan fint sende motta filer med f.eks PDA'en min. Jeg har en 3650 btw. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Det var no som svarte. Visste at det ikke gikk via IR, men trodde da det gikk siden den ble sendt via MMS. Helsikkes Nokia..... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Hmm. Lurer på om filene blir renamet ved sending??? Hvis jeg bruker FExplorer å blar meg inn i C:/System/Mail og finner den meldingen som er sendt (heter pres.smil) så står det: <audio src="sangtittel.midM" /> Og .midM skjønner da ikke en 7210. Kan dette være noe å se nærmere på eller? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hmm... Du sier noe der. Hadde jeg hatt en slik telefon skulle jeg testet å sende en .mid fra Pocket PC'en min... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Send en til deg selv med RingTone Studio du, det står det samme i den fila alikevel. Testa nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå