Hannelol Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Man reagerer fortsatt ulikt. Er noen jeg kan si ifra til, mens til andre må jeg pakke det inn. Er ikke så sinnsykt lett! Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg kjenner deg godt Hanne, det er virkelig noe du burde bli flinkere på! Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 tviler på at jeg kjenner deg! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Og vi gutter er jævlig dårlige på å ta selv de mest "innlysende" tegn. Ikke jeg. Jeg er mester til å ta hint og tegn. Jeg kan så klart velge å ignorere disse hint og tegn. Det er nok det som har skjedd hos trådstarter her. Du må si fra om du vil ha endring på problemet. Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kommunikasjon er utrolig viktig i et hvert forhold. Du har vel fått svar på hva som er det absolutt beste å gjøre i situasjonen din. Btw: I'm the one that has to die when it's time for me to die, so let me live my life, the way I want to Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 NÅ freaker jeg ut. 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Helt klart jailbait. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå