Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hadde sex med en fyr i går og i etterkant ble han så JÆVLIG kosete og klengete. Han klarer heller ikke slutte å ta på meg. Han var god i sengen så jeg kunne tenkt meg å gjøre det igjen, men jeg orker ikke denne kosingen. What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er virkelig troen på ærlighet i alle relasjoner - uavhengig av hvor overfladiske de måtte være. Hvis du bare ønsker å ha det litt gøy og ikke kose, så synes jeg du bør være ærlig med ham og si det. Si det til ham på en måte som viser at du har respekt for hans ønsker, men som samtidig uttrykker hva du selv ønsker. Det er bedre - både for ham og deg - om du ikke gir ham falske forhåpninger. Hvem vet, kanskje han trodde at du ville dette og føler at han "må" kose med deg? Det kan godt hende han blir med deg på moroa hvis du helt ærlig uttrykker hva du ønsker. :)

Lenke til kommentar

Anmeld han for voldtekt. Vil nok dagens feminister si.

Bra du ikke drar alle under samme kam. Høhø. Morsom du er!

Klart jeg ikke drar alle under samme kam. Innsikt i det norske språk vil synliggjøre det. Hvilken slutning man dermed kan dra ut av din kommentar, blir da opplagt.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Den gjennomsnittlige mann/gutt + hint = ¿que?

Bruk aldri hint(eller i jenters verden "tydelige signaler") for å fortelle en mann noe, med mindre du liker å leve i spenningen hvor du lurer på om han forsto eller ikke.

Vil du en mann skal forstå, er det én ting som gjelder: Klar tale.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinnfolk som hinter/"gir innlysende signaler" er like irriterende som kvinnfolk som fisker etter komplimenter.

Nei ,disse signalene er ikke innlysende,og hintene er nok bare gode hint i ditt hode.

Til de jentene som er lei av å hinte/ gi signaler om ting,si det rett ut.

Er ikke farlig,enten det gjelder det ene eller andre.

Og jeg fatter egentlig ikke hva problemet er i denne situasjonen,er jo bare å si det.

Er jo så forskjellig hvordan en gutt/mann reagerer.

Ja,og litt nei.

Greie, korte og nøyaktige beskjeder fra kvinnfolk er noe av det beste som finnes.

Skal du sende gubben for å kjøpe bind,ikke forvent at han vet hvilket bindmerke og sånt du bruker,skriv det opp for faen.

Vil du bli tatt litt hardt i sengehalmen,ikke ligg å vent på at det skal skje,gi en liten beskjed så vil det også løse seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...