Gå til innhold

Corsair 800D - Rød look

Anbefalte innlegg

Jo, HKet mitt er blått. Skal kjøpe H100.

Jeg var så uheldig å klarte å knekke et SATA-port, derfor blir det vanskelig/ umulig å få bytta HKet (har en tråd om det på min andre bruker - "Tastatur".)

Hvis jeg klarer å få byttet inn HKet, går jeg nok for Sabertooth P67, da jeg vil bruke så lite penger som mulig.

Endret av Stronger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var du uheldig ja.

Jeg hadde nok valgt H100 også.

Gjør noe kreativt med cable-sleeving også evt. lakkere noe du kan demontere på 800D.

Hvis du ikke hater blått, så kan du kjøre blått tema istedet :tease:

Lenke til kommentar

Ja, er ganske sikker på at jeg vil ha 800D. Jeg synes hengslene på 650D ødelegger designet. Jeg får 800D billig av en jeg kjenner.

Hvis du ikke hater blått, så kan du kjøre blått tema istedet

Var faktisk det som var planen først, skal nok vurdere det om jeg ikke får skaffet et nytt HK, men jeg synes det blir litt_for_mye, blått hvis jeg kjører det med blått HK.

Gjør noe kreativt med cable-sleeving også evt. lakkere noe du kan demontere på 800D.

Jeg skal kjøpe ferdig sleevet extention-kabler, om det ikke er vanskelig å sleeve dem selv :p

Lenke til kommentar

"Handleliste":

Corsair 800D

Asus Sabertooth P67 (evt.)

Corsair Vengeance DDR3 8GB

Corsair H100

Røde (evt. rød/ svart'e) sleeved-kabler.

• Bytte til rød PSU-sticker
  • Lakkere de portene GPU popper ut (hva heter dem egentlig :p ?

Noen flere forslag?

Endret av Stronger
Lenke til kommentar

Dustin ville ikke ta inn HKet mitt.

Tror jeg skal skaffe meg ett Sabertooth P67 fra Tyskland, og hente det i Sverige. Fant dette på Tyske eBay, rundt 800 kr, og slik jeg forstår det er det demobrukt. Har tenkt å lakkere deler av det rødt.

Endret av Stronger
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det mulig å skjule PSUen med noen vifter forran? Vurderer det pga nåværende PSU er stygg. Den er inne hos returavd. hos Dustin, med tviler på at den går igjennom.

Ellers, så trenger jeg tips når det gjelder lys, er grønn på det. Å ha ett rødt skart lys i kabinettet er ikke aktulelt, tenker mer på hivtt + en rød LED-kabel.

Lenke til kommentar

Takk takk.

Jeg vurder nå sterkt 650D istedenfor 800D. Jeg føler at jeg "må" ha custom vannkj. om jeg kjøper 800D, ellers så ser det veldig stusselig ut siden kabinettet er såpass stort, og innmaten blir såpass liten, og jeg vet ikke om jeg orker å bruke så mye penger og tid, som custom kreves. Tror jeg går for 650D + H100. Har konf til neste år og da svømmer jeg vel i cash, så kan vurdere custom + 800D da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...