Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Jo, HKet mitt er blått. Skal kjøpe H100. Jeg var så uheldig å klarte å knekke et SATA-port, derfor blir det vanskelig/ umulig å få bytta HKet (har en tråd om det på min andre bruker - "Tastatur".) Hvis jeg klarer å få byttet inn HKet, går jeg nok for Sabertooth P67, da jeg vil bruke så lite penger som mulig. Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Der var du uheldig ja. Jeg hadde nok valgt H100 også. Gjør noe kreativt med cable-sleeving også evt. lakkere noe du kan demontere på 800D. Hvis du ikke hater blått, så kan du kjøre blått tema istedet Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Siker på at du vil ha ett 800D egentlig? hvorfor ikke 650D? 800D er ett ganske digert beist. Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Ja, er ganske sikker på at jeg vil ha 800D. Jeg synes hengslene på 650D ødelegger designet. Jeg får 800D billig av en jeg kjenner. Hvis du ikke hater blått, så kan du kjøre blått tema istedet Var faktisk det som var planen først, skal nok vurdere det om jeg ikke får skaffet et nytt HK, men jeg synes det blir litt_for_mye, blått hvis jeg kjører det med blått HK. Gjør noe kreativt med cable-sleeving også evt. lakkere noe du kan demontere på 800D. Jeg skal kjøpe ferdig sleevet extention-kabler, om det ikke er vanskelig å sleeve dem selv Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) "Handleliste": Corsair 800D Asus Sabertooth P67 (evt.) Corsair Vengeance DDR3 8GB Corsair H100 Røde (evt. rød/ svart'e) sleeved-kabler. Bytte til rød PSU-sticker Lakkere de portene GPU popper ut (hva heter dem egentlig ? Noen flere forslag? Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 NZXT har røde kabler, vet de selger hvite og svarte på cdon.com men har ikke sett de røde noe sted http://www.nzxt.com/new/products/premium_cables/cb_24p Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Takk for tips. Jeg har funnet røde på Amazon og eBay Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Dustin ville ikke ta inn HKet mitt. Tror jeg skal skaffe meg ett Sabertooth P67 fra Tyskland, og hente det i Sverige. Fant dette på Tyske eBay, rundt 800 kr, og slik jeg forstår det er det demobrukt. Har tenkt å lakkere deler av det rødt. Endret 14. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Da var ASUS MAXIMUS IV EXTREME bestilt, 1200,- fra Tyskland, samt rød/svarte 8 og 24-pin sleeved extesions Lenke til kommentar
dantek Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Fint, da blir du nok ikke skuffet. Blir en kjempe kul look på riggen din 1 Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Jeg ble litt inspirert av dette bildet. Jeg fikk lyst på røde vifter i toppen. Er det noen som har tips til noen greie vifter, som ikke er alt for dyre? Har sett litt på Corsair Air Series SP120. Er det for store, eller? Kan være svarte, lakkerer dem bare Endret 24. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Er det mulig å skjule PSUen med noen vifter forran? Vurderer det pga nåværende PSU er stygg. Den er inne hos returavd. hos Dustin, med tviler på at den går igjennom. Ellers, så trenger jeg tips når det gjelder lys, er grønn på det. Å ha ett rødt skart lys i kabinettet er ikke aktulelt, tenker mer på hivtt + en rød LED-kabel. Lenke til kommentar
dantek Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvor er PSU synlig? Har du tenkt på film som du bare varmer opp og "smelter" seg fast til det du vil ha dekket. http://www.mnpctech.com/CarbonFiber_Gunmetal_Titanium.html Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) * Endret 25. juni 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Fyfaen så kult, det der skal jeg skaffe meg., tusen takk for all hjelp! Vet du hvor stort jeg trenger? Har du/ dere tips til lys? Lenke til kommentar
dantek Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvis du ikke liker lys som ser skart ut. Så er hvite katoder det beste tror jeg. Hvis du kjøper en rød-led kabel så skjul den godt sånn at lyset ikke går direkte ut gjennom sideglasset. Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Takker. Er like før jeg trekker bestill nå, men hvordan varmer jeg opp filmen? Trenger jeg noe spesialverktøy-greier, eller? Lenke til kommentar
dantek Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Tror du kan bruke en varme-pistol. Fås kjøpt hos en jernvarehandler. Nesten som en føner med styrkevolum. Denne kan også brukes på heatshrink på cablesleeving EDIT: se her! http://www.youtube.com/watch?v=TKSmasdSoY8 De gjør det på en bil, men du forstår hva som er viktig. Legg på så flatt som mulig og dytt ut luftbobler mens du varmer filmen. Endret 26. juni 2012 av dantek Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Awesome! Endret 26. juni 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Takk takk. Jeg vurder nå sterkt 650D istedenfor 800D. Jeg føler at jeg "må" ha custom vannkj. om jeg kjøper 800D, ellers så ser det veldig stusselig ut siden kabinettet er såpass stort, og innmaten blir såpass liten, og jeg vet ikke om jeg orker å bruke så mye penger og tid, som custom kreves. Tror jeg går for 650D + H100. Har konf til neste år og da svømmer jeg vel i cash, så kan vurdere custom + 800D da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå