Stronger Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hei, jeg skal kjøpe meg Corsair 800D, og har lekt litt med tanken på å ha en rød look i kabinettet. Det jeg har tenkt på er: Røde sleeved'e kabler Rød PSU-sticker Lakkere viftene i RAM-kjøleren Ting som å male kabinettet er ikke aktuelt, det skal være slik som det er. Røde vifter med lys i er heller ikke aktuelt. Custom vannkjøling har jeg ikke økonomi til. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 vil du ha noen fete ideer, se her: http://www.million-dollar-pc.com/ Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Takk takk. Ble litt svimmel av det bildet Å lakkere slots osv. på HKet, er ikke det risikosport? Edit: Å lakkere der man setter inn GPUen (vet ikke hva det heter, lol) var jo både genialt og realistisk Noen som har tips til RAM-kjøler som tar seg bra ut i rødt? Gjerne en som er ferdig-rød Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Det er et EVGA X58 kort. Jeg antar du har et HK med black-red tema. Som Asus sitt rampage og evga. Og så lenge kabinettet lar seg demontere helt, bit for bit, så kan du gjøre hva du vil med det Edit: Å lakkere mindre deler som lett lar seg løsrive er også penere syns jeg. Endret 13. juni 2012 av dantek Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Har ett ASUS P8Z68-V/GEN3 Z68 .. Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Du har rød ram med heatspreaders og corsair dominator som på bildet over er stilig edit: glemte å si mushkin har også mange med røde heatsinks Endret 13. juni 2012 av dantek Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Er det no' vits med røde RAM-brikker, når man har RAM-vifte? Edit: tenker på at brikkene muligens ikke vil synes. Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 hadde nok vært lettere å finne røde ram kjølere hvis det var vannkjøling. Tror nok det er lettest med røde ram brikker også kan du ta en sort ram-vifte. Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Rød og sorte cable sleeves (annen hver farge) Rød UV vifter med UV katode lys. Bedre enn vifter med led hvis du ikke liker for mye blingbling. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er det vist med røde RAM-brikker, når man har RAM-vifte? Edit: tenker på at brikkene muligens ikke vil synes. Har du RAMen allerede? for RAM vifte vil egentlig bare ødelegge airflow og er totalt unødvendig i 2012. Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Har RAM ja, men brikkene er ferske, kunne bytta dem inn igjen. Er kun pga design jeg vil ha RAM-vifte. Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Må si meg litt enig med Olestokk. Og det ser bedre ut med bare RAM. Her er et bilde av rød/sorte cable sleeves og dominator ram Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Fett. Dominator RAM var jo faktisk ganske awesome. Men jeg "må" nok ha nytt HK for at jeg skal gå "all in" med rød. Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hvor mye koster det egentlig med custom vannkjøling? Er vel egentlig ikke noe fasitsvar, men sånn ca? Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvor mye koster det egentlig med custom vannkjøling? Er vel egentlig ikke noe fasitsvar, men sånn ca? Blir fort en 4-5000kr Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Såpass. da er det ikke aktuelt. Er det noen som kunne funnet noen billige sleeved-kabler for meg? Tror jeg kun går for extentions. Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Custom vannkjøling kan fort bli dyrt så lenge du ikke skal OC og har bare en GPU og CPU som du kjøler. Jeg kan gjerne hjelpe deg med å prøve å sette opp et billig oppsett. Her har du røde corsair vengeance http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=640646#extra Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Fint om du kan hjelpe meg Har kjøpt en PC for et par uker siden, men etter jeg fikk denne røde ideen skal omtrent alt skiftes ut. Endret 13. juni 2012 av Stronger Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 ok, så du skal bytte til rødt tema. Er ikke HK ditt blått? "ASUS P8Z68-V/GEN3" Lukket vannkjøling som f.eks. Corsair H100 er billigere men custom blir så billig som man får det. Her i Norge er det kanskje dyrere pga importvarer og momsen. Må regne med ca 3500 kr der alt er nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå