branick Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Holder på å hjelpe en kunde med å finne rette maskinen, og trenger i den anledning hjelp til å finne en arbeidsstasjon / barebone fra HP som har disse mulighetene. (Leverandør må være HP, presisert av kunde). Den skal være tilsvarende http://www.elkjopbus...manid=9&catgr=0 i størrelse. Hvilken harddisk den kommer med er ikke av betydning, den skal byttes i en SSD uansett. Prosessoren behøver ikke ha for få kjerner da den skal drive 4 skjermer med varierende behov innen kontor og de vanlige programmene en kjører som e-post, oppslagsverk, office programmene, noe tegning av bygninger tilsvarende det meglere kan gjøre i et prospekt på egen hånd (ikke arkitektene), og ellers normal bruk. Skjermkortet må ha utgang til 4 skjermer via DP, DVI eller HDMI samtidig som det har plass i et slikt kabinett og ikke trenger større strømforsyning. Skjermkortet har sitt bruksområde innenfor kontorprogrammer, ikke underholdning. Er dette mulig å løse på en gunstig måte med dette utgangspunktet? På forhånd takk for alle tips og svar Øivind Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Sjekket ut Matrox M-series skjermkort? Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Sjekket ut Matrox M-series skjermkort? Jeg må få si takk for tipset, det kan hende du reddet meg der. Takker og bukker kjære moderator Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg må få si takk for tipset, det kan hende du reddet meg der. Takker og bukker kjære moderator bare hyggelig kjøre bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå