Gå til innhold

Mistet bankkortet mitt... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg mistet bankkortet mitt i går.. Da jeg oppdaget det idag, så sperret jeg det umiddelbart..

Da jeg ville gå inn på nettbanken min og sjekke om det eventuelt hadde blitt missbrukt, så kom jeg meg ikke inn på nettbank.. Da jeg ringte kundeservise, så sier de at nettbanken har blitt sperret??!! Da jeg spør om dette kan ha noen sammenheng med at kortet mitt er blitt borte, så sier det at det kan det være.. Er det noen som vet hva som muligens har skjedd? Noen som har opplevd det samme?

Jeg skal ringe banken min i morgen selvfølgelig, og høre.. men jeg lurer nå ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Terra som har kundeservicen, men marker sparebank er banken... Det jeg selvfølgelig er mest redd for er jo om "alle" pengene mine er borte.. heh.. Og at de eventuelt har sperret den pga det var noe mistenkelig.. Eller noe.. Har du noen peil på hvor mye man kan gjøre/ ugang man kan gjøre om noen har tatt kortet? Jeg er sikkert litt paranoid nå men.. blir jo litt stressa :p

Lenke til kommentar

De sperret nok alle kontoene dine for uttak etter du sperret kortet ditt. Så eventuell ugang som kunne vært gjort er å kjøpe noe på nett eller lignende med kortet ditt før du fikk sperret det. Hvis det har skjedd vil det nok bli erstattet også siden du fikk sperret det såpass raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...