Tacomann Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Dårlig respons, ønsker ikke vise lengre heller... Endret 21. juni 2012 av Tacomann Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg regner med at du har fått tatt noen blodprøver og sjekket at f.eks. blodsukkeret ditt ligger i et normalt område? En del av symptomene du beskriver kan f.eks. skyldes diabetes (sukkersyke), og det er vanligvis noe som enkelt kan behandles. Lenke til kommentar
Tacomann Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Som sagt er det er veldig mye å skrive, kunne skrevet flere sider. Så beklager all informasjonen som burde vært her, kan ikke bli for mye heller. Jeg ser på meg selv som en veldig sprek person, over middels trent og relativt lav fettprosent. Trener mye og har ingen fysiske plager som dominerer. Alderen er forresten 19. Mye tyder på diabetes, det har jeg selv sett på tidligere. Men det virker ikke som det er aktuelt for en som er så aktiv? Ikke at jeg har vært veldig sunn, har vært veldig sukkergal i alle mine år, og unner meg mye godt (har ikke sett poenget i å la være ettersom jeg ikke legger fort på meg). Endret 13. juni 2012 av Tacomann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå