Leo DiCaprio Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hei. Jeg skal da bygge PC til c.a 9500-10k MAKS 10K. Må ha skjerm (Dell UM2312HM). Vil ha en PC som yter veldig bra til prisen. Skal game BF3.. Kommer til å ha CFX og overklokking og masse annet stuff så vet ikke hvor mye WATT som trengs vil helst ha hjelp av folk som har erfaring.. folk som olestokk,arni90, bibow osv. Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 "vil helst ha hjelp av folk som har erfaring.. folk som olestokk,arni90, bibow osv." Litt tåpelig innlegg i grunn. Les forumet du.. 3 Lenke til kommentar
Leo DiCaprio Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 "vil helst ha hjelp av folk som har erfaring.. folk som olestokk,arni90, bibow osv." Litt tåpelig innlegg i grunn. Les forumet du.. Hva var det som er så tåpelig med det? Jeg VIL HA hjelp av folk som har erfaring og peiling. Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hei. Jeg skal da bygge PC til c.a 9500-10k MAKS 10K. Må ha skjerm (Dell UM2312HM). Vil ha en PC som yter veldig bra til prisen. Skal game BF3.. Kommer til å ha CFX og overklokking og masse annet stuff så vet ikke hvor mye WATT som trengs vil helst ha hjelp av folk som har erfaring.. folk som olestokk,arni90, bibow osv. Enig med knutsen92 her, hvis du ikke vil a hjelp av forumed kan du like godt sende melding til di... 1 Lenke til kommentar
Leo DiCaprio Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Hei. Jeg skal da bygge PC til c.a 9500-10k MAKS 10K. Må ha skjerm (Dell UM2312HM). Vil ha en PC som yter veldig bra til prisen. Skal game BF3.. Kommer til å ha CFX og overklokking og masse annet stuff så vet ikke hvor mye WATT som trengs vil helst ha hjelp av folk som har erfaring.. folk som olestokk,arni90, bibow osv. Enig med knutsen92 her, hvis du ikke vil a hjelp av forumed kan du like godt sende melding til di... De var noen eksempler. Jeg vil ikke ha hjelp av en som ikke har noe erfaring som tror han vet alt. Olestokk, Arni90, Bibow osv. er bare noen eksempler som HAR erfaring og hjelper folk ut og folk blir fornøyde. If u know what I mean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå