teigas123 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Skal på plikttur til London på besøk til søstera mi som går på skole der nede, tenker også å kanskje kjøpe noe klær og slikt når jeg først er på by ferie. Sist gang jeg var i London var i 2009, da var jeg mer i utkanten av london fordi ex dama mi sine venner bodde der, det var litt mer i utkanten, det het Kingston, og der hadde en liksom alt ganske samlet. Så likte meg i grunn der, men tror ikke vi har tid til å farte helt ned der og kaste vekk hele dagen siden vi ikke skal være så lenge.. Jeg er litt slik som også hater å gå fra butikk til butikk i ulike gater og steder, så syntes kjøpesenter er enkelt og greitt, alt under et og samme tak. Så søstera mi sa hun viste om et kjøpesenter, men hadde aldri vert der det het : http://uk.westfield.com/london , og har over 300 butikker, virker enkelt og greitt å få gjort unna litt handling på. Noen som har erfaringer med det ? ELler har andre tips ? Har gjort de typiske London tingene, som London Eye, Tower , akvarium, oxford street, markedene, trafalgar square, westminister, parlament, regent street og dette før. Om noen har noen tips til andre ting jeg burde gjøre så kom med dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå