marenxd94 Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Skrev tydeligvis feil tall på canon sin, mente 18-55mm. Det er slike feil som fort skaper misforståelser når det finnes masse linser som heter nesten det samme. 60D med 18-55 IS er et bra sted å starte, så jeg tror ikke på noen måte du er på feil spor. Telezoom er vanskeligere å anbefale, til dels fordi de beste er veldig dyre og hva du trenger avhenger dessuten veldig av avstanden til motivet. Var virkeligt ikke meningen å skape forvirring og misforståelser. Bra jeg er på rett spor da for første gang på en stund. Kamerar er det så masse av og linser er enda mer forvirrende. haha Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Var virkeligt ikke meningen å skape forvirring og misforståelser. Tror du misforstår poenget mitt litt. Jeg mener ikke du har gjort noe galt, alle skriver jo feil av og til. Poenget var at når du ikke bør ukritisk bør tro at alle som svarer på spørsmålene har forstått eksakt hva du har spurt om så det gjelder lese svarene nøye. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Akkurat denne helgen har Japan Photo tilbud på 60D med 18-55 IS II "5799.-" Meget bra pris på 7D og 600D Endret 15. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
marenxd94 Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Akkurat denne helgen har Japan Photo tilbud på 60D med 18-55 IS II "5799.-" Meget bra pris på 7D og 600D Nå fikk jeg sinnsykt lyst på 60D'en.. Får argumentere med foreldrene mine om en tidlig lønning haha. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Og si helgen var litt kjapt sagt, tilbudet varer fra 16/6 til 24/6, men jeg har på følelsen at spesifikke produkter er på tilbud så lenge varene er på lager, når det er tomt forsvinner tilbudet. På 60D er lagerstatusen 1 til 10 stk. Lenke til kommentar
marenxd94 Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Og si helgen var litt kjapt sagt, tilbudet varer fra 16/6 til 24/6, men jeg har på følelsen at spesifikke produkter er på tilbud så lenge varene er på lager, når det er tomt forsvinner tilbudet. På 60D er lagerstatusen 1 til 10 stk. Uff får prøve å overtale dem kjapt da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå