Nala Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hei! Har akkurat kjøpt med ny xbox slim, etter at min 5 år gamle xbox tok kvelden. Hadde kommet ganske langt på Forza motorport 4 der, lurte på om det går ann og overføre slik at jeg slepper og starte på nytt, er det lagret på accounten eller noe slik? Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hei, Jeg tror at din framgang i spillet er lagret på live accounten din. Samme skjedde med meg da min xbox fikk RROD. Kjøpte ny xbox 360 S og da jeg logget inn på live hadde jeg ikke mistet noe. Men jeg tror det bare gjelder achievements og LIVE. Hvis du tenker på ting du har gjort offline som er lagret på xboxens hdd, så må du overføre disse ved hjelp av xbox transfer hdd cable. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Mhm, hørtes vanskelig ut. Achivments og sånt er der. Men må nok bare starte på nytt:) Takk for svar. Lenke til kommentar
dantek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Vanskelig? Neppe! Bare å ta ut HDD med et klikk, HDD sitter på utsiden, du trenger ikke å skru opp xboxen din. Så kobles HDD til tranfer cable og til usb inngangen foran på xbox slim Endret 13. juni 2012 av dantek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå