raorbech Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Mosegrodd Tamp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det bildet her liker jeg kjempegodt. Enkelt med masse detaljer i farger, struktu og formerr, på tau ogpå påle. Det rue tauet, og den glatte pålen. Mosen som vitner om vær og vind. Godt å se på Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Det bildet her liker jeg kjempegodt. Enkelt med masse detaljer i farger, struktu og formerr, på tau ogpå påle. Det rue tauet, og den glatte pålen. Mosen som vitner om vær og vind. Godt å se på Takker for hyggelig kommentar Fått mange fine tilbakemeldinger på dette bildet, 90 % av dem er fra kvinner gudene hvet hvorfor Kanskje har menn for tekniske øyne ?? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Helt topp bilde,klart fint med gode farger og toner som gir det lille ekstra.sort runt hevet romfølelde i bilde. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Det bildet her liker jeg kjempegodt. Enkelt med masse detaljer i farger, struktu og formerr, på tau ogpå påle. Det rue tauet, og den glatte pålen. Mosen som vitner om vær og vind. Godt å se på Takker for hyggelig kommentar Fått mange fine tilbakemeldinger på dette bildet, 90 % av dem er fra kvinner gudene hvet hvorfor Kanskje har menn for tekniske øyne ?? Tror nok du er inne på noe der... litt forskjell på kvinner og menn..... Noe romantisk ved tampen og pålan. Ser for meg en kveldstur langs vann eller elv - skravlende med en venninne, eller hånd i hånd med kjæresten. Så nå vet dere alle menn hvordan få damer på kroken, enten en ny kjæreste, eller gjenoppfriske romantikken med kona da Og når kvelden har vært fin - kan dere sende en god tanke til fotografen av dette bildet. Hva ikke et bilde kan sette igang.... Endret 13. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg