Gå til innhold

BK: Mosegrodd Tamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bildet her liker jeg kjempegodt. Enkelt med masse detaljer i farger, struktu og formerr, på tau ogpå påle. Det rue tauet, og den glatte pålen. Mosen som vitner om vær og vind. Godt å se på :)

Takker for hyggelig kommentar :) Fått mange fine tilbakemeldinger på dette bildet, 90 % av dem er fra kvinner :) gudene hvet hvorfor :) Kanskje har menn for tekniske øyne ??

Lenke til kommentar

Det bildet her liker jeg kjempegodt. Enkelt med masse detaljer i farger, struktu og formerr, på tau ogpå påle. Det rue tauet, og den glatte pålen. Mosen som vitner om vær og vind. Godt å se på :)

Takker for hyggelig kommentar :) Fått mange fine tilbakemeldinger på dette bildet, 90 % av dem er fra kvinner :) gudene hvet hvorfor :) Kanskje har menn for tekniske øyne ??

Tror nok du er inne på noe der... litt forskjell på kvinner og menn..... Noe romantisk ved tampen og pålan. :love: Ser for meg en kveldstur langs vann eller elv - skravlende med en venninne, eller hånd i hånd med kjæresten. Så nå vet dere alle menn hvordan få damer på kroken, enten en ny kjæreste, eller gjenoppfriske romantikken med kona da :)

Og når kvelden har vært fin - kan dere sende en god tanke til fotografen av dette bildet. Hva ikke et bilde kan sette igang.... :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...