ilpostino Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 trodde jeg hadde gjort noe stort da jeg kom over en "oppskrift" på nettet om hvordan en lagde en bootdisk med Windows Xp sp1 slik at en ikke trengte å innstalere Sp1 etter først å ha innstalert Xp. (er lat så det er greit å spare tid). Mennår jeg går inn på Min Datamaskin -> Hjelp -> Om Windows står det ingenting om at Sp 1 er innstallert på maskinen. På Windows 2000 pleier det jo å stå hvilken Sp som er innstalert så begynner å lure på om jeg hele tatt fikk med Sp1 på den boot-cd'n jeg lagde. Ifølge informasjonen unde "Om Windows" er det Microsoft Windows Versjon 5.1 (Build 2600.xpclient.010817-1148) Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Noe stort er det ikke (har vert mulig siden 2000 sp1 tia. Det skal stå sp 1 i kontrolpanel. En annen måte å skjekke det på er om du har "angi programtillgang og -standarer" funksjonen. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Høyreklikk på my computer/properties/general der skal det stå om servicepack 1 er installert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Dette selv om Sp1 er "bakt inn" i innstalasjons-cd'n før jeg innstalerte Xp? Jeg brukte denne guiden for å lage bootdisken. edit: la ut riktig url Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå