Dimitrij Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tenkte å investere i en 32" led-tv til soverommet, men finner lite tester osv. på nett. Kommer til å handle på Lefdal siden jeg jobber der, og har kikket på Samsung UE32EH5305. Noen som har erfaring med denne? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Selv valgte jeg LG siden den hadde tynn ramme, full HD og best bilde når jeg sammenlignet med alle andre på veggen til den prisklassen. / tommer. Den du linker er jo knall til den prisen, hadde ikke den å sammenligne med ifjor. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvis du jobber på Lefdal, bør du jo vite sånt sjøl EH5305 er ikke en veldig god tv for å si det mildt. Sjekk heller ut 5-serien til Philips hvis dere har den i sortimentet deres, evt 6-serien. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Hvis du jobber på Lefdal, bør du jo vite sånt sjøl EH5305 er ikke en veldig god tv for å si det mildt. Sjekk heller ut 5-serien til Philips hvis dere har den i sortimentet deres, evt 6-serien. Jobber på lager og service, så vet hvordan jeg fikser ting, ikke hvilke TVer som er noe særlig Men utdyp gjerne hva som ikke er noe særlig med TVen, og forskjeller mellom den og Philipsene Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Hørte med noen på brunevare-avdelinga vår i dag, og han ene anbefalte LGs 350t. Noen som har erfaring med denne? Vil si jeg likte bedre bildet på LGene enn på Samsung sine. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Har ikke sett den, men den jeg valgte ut ifra pris/ hd / best bilde var http://www.lg.com/no/tv-audio-video/tv/LG-32LK430N.jsp Full-HD til den laveste prisen jeg fant på expert i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå