Tor r Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Smuget. Bildet er fjernet. Beskrivelse: På andre siden av bygget eg viste til i bilde Fossen ved Laksetrappa,lagt ut i går. Hører til DFU på Ålgård. Kalt bilde smuget,hva Ålgårdbuen seier vet eg ikke. Smuget leder til en meget fin sykkelsti som går langs Figgjoelva, vel verd og ta en tur her, spesielt om en bor i område,mange motiv og ta bilder av!! Mursteinene/fuger på bygget er malt,derfor spill i rødfarger. Bilde er ikke tilført farge,forklaringen er at solen skinner sterk på bygget som ses litt av i høyre kant og reflekterer lyset ned mot siden her som ligger helt i skuggen og får frem gløden i fargen,sammenlign med murstein på bygg nedi smuget.Følte eg måtte skrive noe om det da eg ser det ser mettet ut i farger. Klart litt justeringer ellers er der. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Likte bildet ditt, mønster og linjer i skjønn forening med vakre farger Artig å lese litt om historien bak bildet også¨ Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Likte bildet ditt, mønster og linjer i skjønn forening med vakre farger Artig å lese litt om historien bak bildet også¨ Kjekt du likte bilde/historie,ha en fin kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg