Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Panikk! Kul/klump på penisskaftet. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

God dag. I en liten stund har jeg hatt en liten klump eller kul på skaftet av penis. I starten lignet det mye på en kvise, og da jeg tok litt på den kjente det ut som et litt stort sandkorn eller noe under. Men nå har den blitt større. Det er ikke lenger et stort sandkorn med en kul. Den har blitt betydelig større å ta på.

Føles nesten ut som en liten fettklump eller noe. Den har også blitt mye rødere. Når står det liksom en liten kul ut av penis, som er lett å se.

Er det noen som aner hva dette kan være? Har litt panikk egentlig, med tanke på at den har blitt større. Neste torsdag skal jeg til legen i forhold til en annen sak, er det greit å vente til da eller burde jeg løpe som pokker til legen?

Anonym poster: 8aeba54c0c977b55fac8119d952ec311

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufarlige greier. Opplevd dette tidligere. Tror det bare er snakk om et infisert aterom. Gikk over av seg selv etter rundt 5 uker.

Jepp. Hvis dette er i selve huden er det nok det. Hvis den derimot ikke er forskyvelig (altså at den sitter i selve svamplegemet i penis, er saken verre.)

Dette emnet har jo vært oppe i forumet minst 10 ganger tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...