El 07 Pistolero Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hei! I dag kom jeg opp i matematikk til muntlig eksamen. Jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med noen oppgaver jeg kan presentere? Jeg setter stor pris på om du tar deg tid til å gi meg noen oppgaver (helst med svar) som jeg kan presentere, hvis ikke så tar jeg også godt i mot tips og anbefalinger til hvilke oppgaver jeg kan bruke! Presenteringen skal vare i maksimum 20 minutter, og evt. 10 minutter med utspørring. Jeg er elev ved 10. trinn. Eksaminasjonen tar plass om ca. 48 timer, give or take. Gøy på landet Ta utgangspunkt i teamet og lag matematikkoppgaver som passer inn. Oppgavene skal være på så høyt nivå som dere klarer. I presentasjonen skal dere vise hvordan dere løser disse oppgavene. Under står det noen delemner som du bør ta med i presentasjonen. Her er noen forslag til oppgavetyper du kan ta med: - volum - sammenligning av pris - sannsynlighet - målestokk - geometri - blandingsforhold - prosent - andre Endret 13. juni 2012 av El 07 Pistolero Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har du ikke fått hjelp av læreboken, undervisningen og læreren i et helt år nå? Dersom noen helt frivillig og helt uten betaling, via WEB, skal gi deg visdom som overgår dette nå på bare 48 timer, ja da må vedkommende virkelig være helt unik. Tipper du finner det du trenger i læreboka, samt i notatene fra timene i klasserommet. Tvi tvi, dette får du nok til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå