EinarEriksen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Blade II er ganske god på nesten alt, og veldig god på pris. Test: ZTE Blade II Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Synd at den er treg i menyer og ved bruk av nettleser. Jeg håper for ZTEs skyld at det fikses snarest. Er det noe som dreper opplevelsen er det nettopp dette. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvor mange stjerner har dere gitt "Kamera"? Det er akkurat nå fem grå stjerner. Lenke til kommentar
rukar Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Android market? På min heter det Google play nå... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Vektskiva stopper på 117,4 gram. Den føles veldig lett i forhold til iPhone, men er noe tyngre enn de fleste andre mobiler. Virkelig, de fleste andre mobiler? Mini-USB-hullet for lader- og datatilkobling Jaså. 2 Lenke til kommentar
Særs Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 På det bildet der anbefalt stempelet sto, var det egentlig bilde av den første zte blade. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kineserne kan dette. Jeg hadde den første Blade som jeg la inn Cyanogenmod på. Var aldri noe tull med telefonen, aldri krasj eller heng, og jeg klarte faktisk å ta noen meget gode bilder med den i dagslys utendørs. Synes lyden var bra med Porta Pro headsett. Nå har kona overtatt Blade'n etter at jeg kjøpte Galaxy S2, og hun er fornøyd med den. Tror ikke de som skaffer seg oppfølgeren blir skuffa. Kan sikkert rootes å legge inn ICS. Mye for pengene, og kineserne sørger for at andre produsenter må senke prisene på sine modeller skal de følge med. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 200 MB internminne er ALT for lite. Har 200 MB på min gamle LG P500 og det er alltid fullt med minimalt med apper installert. Mange apper tillater fremdeles ikke installering på minnekort, f.eks. google maps, og de fleste apper lagrer innstillinger på internminne. Går du under 20 MB ledig plass slutter telefonen i tillegg å synke mail etc. pluss at den nekter å sende mms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg