xibriz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Finnes det noen trådløsrutere som lar en begrense internetthastigheten til en IP-range/Virtuelt WLAN etc? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har du sett igjennom tidligere tråder? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Nei, men jeg vet at QoS ofte er en "løsning". Men jeg ønsker å konkret begrense hastigheten til leieboerne til 20 mbit av min 70 mbit linje. Fant en Netgear-ruter som taklet 2 SSIDer (en gjeste SSID), da kommer de ikke inn på mitt lokale nettverk. Men hvis det finnes en slik ruter som i tillegg har en superavansert QoS så hadde det vært kjempebra. Har sett igjennom utallige tester og bruksanvisninger, så jeg tenke at det kanskje er noen som vet om en slik ruter, eller om jeg må fortsette å lete. BTW så er de fleste tråder om den og den ruteren støtter slik funksjonalitet, derfor er det vanskelig å finne noe bra stoff Endret 13. juni 2012 av xibriz Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dd-wrt støtter QOS. Det betyr at alle routere som støttes av dd-wrt kan være aktuelle. Et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå