Jan Erik Engan Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Sunset II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Også braceting(HDR),3 eksponeringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Et fabelaktig flott lys du har fått til her. Det rødlige lyset fra solen favner hele landskapet og skaper en lun stemning. Hvor mange EV bruker du her??? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Praktfull naturfortelling, der motllyset istedenfor enbart å skape siluetter, gjør landskapet mjukt og varmt. Meget god taiming, Jan Erik. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Et fabelaktig flott lys du har fått til her. Det rødlige lyset fra solen favner hele landskapet og skaper en lun stemning. Hvor mange EV bruker du her??? Takker;) +-2EV er her brukt;) Praktfull naturfortelling, der motllyset istedenfor enbart å skape siluetter, gjør landskapet mjukt og varmt. Meget god taiming, Jan Erik. Takker;) Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dette må jeg si falt i smak, Liker godt det varme lyset fra sola. Men kunne godt tenkt meg noe mere high lights i forgrunn på vegetasjonen. (lyset fra sola ) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Dette må jeg si falt i smak, Liker godt det varme lyset fra sola. Men kunne godt tenkt meg noe mere high lights i forgrunn på vegetasjonen. (lyset fra sola ) Takker.Ser den med highlights,men her ble problemet att det sprakk opp,eller ble veldig pixlet ved å øke lyset i forgrunnen;) Vakkert, som vanlig Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 En flott stemningfull solnedgang du har fanget her! Fine duse farger og en god komposisjon. Veldig bra Lenke til kommentar
Leif Betten Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Fint stemningsbilde med fint motiv. Tar sjansen på et tips, selv om du ikke har bedt om det: Gå til levels i f.eks PS og trekk i høylyset i blå kanal. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Dette må jeg si falt i smak, Liker godt det varme lyset fra sola. Men kunne godt tenkt meg noe mere high lights i forgrunn på vegetasjonen. (lyset fra sola ) Takker.Tipset skal jeg se nærmere på En flott stemningfull solnedgang du har fanget her! Fine duse farger og en god komposisjon. Veldig bra Tusen takk;) Vakkert Tusen takk;) Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Fin og Varm den dær Jan Erik Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Fin og Varm den dær Jan Erik Takker;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dette ble bra............. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Dette ble bra............. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg