Sigurd57 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 jeg tror jeg har kjøpt en skjerm med defekkt. Den bugger veldig ofte dvs. sliter litt i svingene. henger seg opp etter at jeg avslutter et spill (cs). Får ikke fylt ut deler av skjermen slik at det er tomrom. HYundaiQ 910 er skjemen jeg har ! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 henger seg opp etter at jeg avslutter et spill (cs). da kan du nok ikke skylde på skjermen. d r nok noe annet feil Får ikke fylt ut deler av skjermen slik at det er tomrom. d justerer du på no'n knapper foran på skjermen. Der ja :wink: Lenke til kommentar
Sigurd57 Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 henger seg opp etter at jeg avslutter et spill (cs). da kan du nok ikke skylde på skjermen. d r nok noe annet feil Får ikke fylt ut deler av skjermen slik at det er tomrom. d justerer du på no'n knapper foran på skjermen. Der ja :wink: Ja jeg vet og trykke fadern har hjulpet og mye annet rart. Simpelten umulig! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ja jeg vet og trykke fadern har hjulpet og mye annet rart. Simpelten umulig! HÆ! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Får ikke fylt ut deler av skjermen slik at det er tomrom. Hvis du har stilt den inn så skrur du av skjermen så den blir kald. så når du skrur den på igjen så må du vente til den er var så fylle hele skjermen seg.. dette skjer ver gang har den samme ekke no prob Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Feil bruk av emnefelt - stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg