Gå til innhold

MSI vil gjøre bærbare til spillmaskiner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi nordmenn har blitt bra puslete om 6 kg er for mye å ha på ryggen. Og hvor mye bærer man faktisk på en pc når man skal noe sted med den egentlig ? Jeg for min del hadde ikke brydd meg nevneverdig om den veide det dobbelte. Snu det til noe positivt da, tenk på det som nyttig trening/mosjon :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vi nordmenn har blitt bra puslete om 6 kg er for mye å ha på ryggen. Og hvor mye bærer man faktisk på en pc når man skal noe sted med den egentlig ? Jeg for min del hadde ikke brydd meg nevneverdig om den veide det dobbelte. Snu det til noe positivt da, tenk på det som nyttig trening/mosjon :)

Vekt er jo en ting, en annen ting er jo at det er obligatorisk med lader, de fleste ser helt jævlig stygge ut.

Ellers er de generelt lang større enn hva man har behov for.

Dessuten med et HD7850 får du bedre spillytelse enn de fleste mobile gpuer gjør.

Lenke til kommentar

Legg til diverse skolesaker, bøker og annet ræl og dra den med deg til og fra skolen hver dag og det blir fryktelig upraktisk.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan du har det der du bor, men på min skole betaler vi 800 kroner i året for en helt grei asus 15.6" til verdi 5-6000. skulle jeg hatt gamer laptop, hadde det vært i tillegg til denne.

Btw, nå vet jeg ikke hvordan kroppsbygningen din er Ramguy, men du burde klare 8-9kg på ryggen uten å bli plaget av vekta. Om man får plass til en 17.3" + skolesaker i en liten sekk på ryggen er en annen ting:)

Endret av gallsman
Lenke til kommentar

Jeg går jevnlig med 20 kg på ryggen men jeg gidder ikke svette på vei til skolen. 12 kg pluss bøker sier du? Kult å bære tungt på vei til skolen:P ikke kult å stinke svette resten av dagen.

Lenke til kommentar

Dette blir jo eit greit alternativ får å droppe den stasjonære, ivertfall for oss som ikkje trenger den heftigste ytelsen. Ser for meg ein 15" laptop som ikkje veier for mye med integrert intel grafikk, og denne saken til å ha hjemme.

Har en asus g53 med 460m kortet, den er alt får tung, og blir for varm. Er ikkje det att eg ikkje klarer å få den med meg slik som sikkert mangen tror, er mer unødvendig å ha ein "slepbar" pc når man faktisk ikkje skal game eller noe annent som bruker mye gpu kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...