Gå til innhold

Endelig blir Spotify på Android ny!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3??
Fordi det er en spillkonsoll?

og Media.

Tviler på at det er mange som kjøper PS3 for å høre på musikk/se film.

Shit, må vi nesten si fra til Sony om at de burde fjerne muligheten til å surfe på nettet, høre på musikk, se på bilder og ikke minst se på filmer.

Tviler også på at det er mange som bruker PS3 for å se på bilder og surfe på nettet.

De fleste som har PS3 må da ha en data og?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993
og Media.
Tviler på at det er mange som kjøper PS3 for å høre på musikk/se film.
Shit, må vi nesten si fra til Sony om at de burde fjerne muligheten til å surfe på nettet, høre på musikk, se på bilder og ikke minst se på filmer.
Tviler også på at det er mange som bruker PS3 for å se på bilder og surfe på nettet.De fleste som har PS3 må da ha en data og?

Jeg tviler på at du ser på blueray x)

Lenke til kommentar

Herlig. Du antar at folk ikke gjør ditt og datt, så derfor er det en dårlig ide med Spotify på PS3? Ser ikke problemet, kan egentlig garantere at det ville blitt brukt av flere om det hadde kommet.

Har aldri sagt at det er en dårlig ide og at ingen hadde brukt det.

Er selvfølgelig ikke et problem i det hele tatt, sier bare at jeg ville ikke brukt det. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993

Herlig. Du antar at folk ikke gjør ditt og datt, så derfor er det en dårlig ide med Spotify på PS3? Ser ikke problemet, kan egentlig garantere at det ville blitt brukt av flere om det hadde kommet.

Er selvfølgelig ikke et problem i det hele tatt, sier bare at jeg ville ikke brukt det. :)

Når skrev du at du ikke ville bruke det? Du skrev at du tvilte på folk ville bruke PS3 sin på :p
Lenke til kommentar

Når skrev du at du ikke ville bruke det? Du skrev at du tvilte på folk ville bruke PS3 sin på :p

Herrejemini, skrev det der. Jeg sier at flesteparten som eier PS3 vil ikke bruke Spotify.

God natt. :p d

Offtopic: Har du under noen omstendigheter spilt SM?

Endret av IntenseLizard
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...