fjarle Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har du også slitt med ustabil Spotify-klient i det siste? Endelig blir Spotify på Android ny! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hos meg så nekter den å gå online via 3G.. EDIT: Kom nå, tok bare VELDIG lang tid.. Endret 13. juni 2012 av bIsk0p Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Perfekt, akkurat før jeg får telefonen min Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Håper de har fikset "Que" ordningen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 I dag? Jeg fikk denne i går.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har brukt testversjonen i noen måneder med stor suksess, kjekt at den endelig blir sluppet på play storen Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3?? Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3?? Fordi det er en spillkonsoll? Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3??Fordi det er en spillkonsoll? og Media. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3?? Fordi det er en spillkonsoll? Shit, må vi nesten si fra til Sony om at de burde fjerne muligheten til å surfe på nettet, høre på musikk, se på bilder og ikke minst se på filmer. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3??Fordi det er en spillkonsoll? og Media. Tviler på at det er mange som kjøper PS3 for å høre på musikk/se film. Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3?? Fordi det er en spillkonsoll? Shit, må vi nesten si fra til Sony om at de burde fjerne muligheten til å surfe på nettet, høre på musikk, se på bilder og ikke minst se på filmer. Tviler også på at det er mange som bruker PS3 for å se på bilder og surfe på nettet. De fleste som har PS3 må da ha en data og? Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3??Fordi det er en spillkonsoll?og Media.Tviler på at det er mange som kjøper PS3 for å høre på musikk/se film. Hvorfor kan ikke spotify komme på PS3??Fordi det er en spillkonsoll?Shit, må vi nesten si fra til Sony om at de burde fjerne muligheten til å surfe på nettet, høre på musikk, se på bilder og ikke minst se på filmer.Tviler også på at det er mange som bruker PS3 for å se på bilder og surfe på nettet.De fleste som har PS3 må da ha en data og? Jeg tviler på at du ser på blueray x) Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg tviler på at du ser på blueray x) Er fullstendig tilfredsstilt med helt normal dvd-kvalitet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Herlig. Du antar at folk ikke gjør ditt og datt, så derfor er det en dårlig ide med Spotify på PS3? Ser ikke problemet, kan egentlig garantere at det ville blitt brukt av flere om det hadde kommet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Får håpe den er mer stabil nå da. Den gamle versjonen var helt krise å bruke på min Galaxy S når jeg bytta fra online til offline modus. Kræsj og spørsmål opp og i mente om jeg virkelig vil bytte modus. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Herlig. Du antar at folk ikke gjør ditt og datt, så derfor er det en dårlig ide med Spotify på PS3? Ser ikke problemet, kan egentlig garantere at det ville blitt brukt av flere om det hadde kommet. Har aldri sagt at det er en dårlig ide og at ingen hadde brukt det. Er selvfølgelig ikke et problem i det hele tatt, sier bare at jeg ville ikke brukt det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Herlig. Du antar at folk ikke gjør ditt og datt, så derfor er det en dårlig ide med Spotify på PS3? Ser ikke problemet, kan egentlig garantere at det ville blitt brukt av flere om det hadde kommet. Har aldri sagt at det er en dårlig ide og at ingen hadde brukt det. Er selvfølgelig ikke et problem i det hele tatt, sier bare at jeg ville ikke brukt det. Når skrev du at du ikke ville bruke det? Du skrev at du tvilte på folk ville bruke PS3 sin på Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Herlig. Du antar at folk ikke gjør ditt og datt, så derfor er det en dårlig ide med Spotify på PS3? Ser ikke problemet, kan egentlig garantere at det ville blitt brukt av flere om det hadde kommet. Har aldri sagt at det er en dårlig ide og at ingen hadde brukt det. Er selvfølgelig ikke et problem i det hele tatt, sier bare at jeg ville ikke brukt det. Når skrev du at du ikke ville bruke det? Du skrev at du tvilte på folk ville bruke PS3 sin på Herrejemini, skrev det der. Jeg sier at flesteparten som eier PS3 vil ikke bruke Spotify. God natt. d Offtopic: Har du under noen omstendigheter spilt SM? Endret 13. juni 2012 av IntenseLizard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg