Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En stor klump på tungen !

elizekrize

Anbefalte innlegg

Hei . Jeg har vært til legen og på legevakten . Dem fant ikke ut av hva det var .Ble henvist til øre neste hals speialist,men føler det tar evigheter.. Og jeg reiser om kort tid av gårde.. Så er bare så bekymret på at det kan være noe galt. Er ganske irriterende å ha en så stor klump i veien. Den gjør ikke vondt,og ikke vondt å klemme på den. Den er kun i veien liksom.

Er det noen av dere som kan vite hva dette er ? Det begynte med en liten klump ..Så biter jeg meg selv på tungen av og til,så kan kanskje være at jeg har bitt oppå den, så har den blitt irritert,men hvorfor forsvinner den aldri.? :(

Den har med tiden bare blitt større og større . Av og til blør det av den .. Jeg skjønner ikke hva dette kan være ..

På forhånd takk :)post-275996-0-55074800-1339544957_thumb.jpg

Endret av elizekrize
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja,enig der..men dem viste ikke.. ! Har bilde ja.. Ser du det nå ? :)

Å dæven...Ser veldig ubehagelig ut. Jeg er ikke lege og kan ingenting om slikt, men jeg synes det ser ut som ei diger kvise. Har du prøvd å stikke hull på den med ei nål?

Det er absolutt ikke noe jeg anbefaler, men hadde det vært min tunge så hadde jeg vært dum nok til å prøve med ei nål. Men som sagt, det anbefales ikke.

Så jeg synes du skal ta kontakt med en annen lege.

Forsvinner den ikke av seg selv, så må det jo gå an å operere bort den på en eller annen måte, noe som burde gjøres av en lege.

Anonym poster: 62e0a8cf5fa3fd4e0e3413abfbf07399

Lenke til kommentar

Ja .. Er ganske ubehagelig . Har ikke prøvd å stikke hull i den nei . Tørr ikke det :) Hehe .. Dem må fjerne den med kniv ja ..

Håper bare det da skjer raskt . Ville helst kost meg på ferie uten den , men det ser ikke slik ut .. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...