Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er en jente billig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er like løse om dere gir henne pikk :)

 

Nja egentlig ikke enig, selvom det kanskje ser sånn ut på papiret. Kvinner tar seg selv mye mer høytidelig på det temaet, pene kvinner trenger ikke å jobbe for å få sex, det må tilsvarende menn.

 

Det finnes ikke løse menn, bare de som er playere. Det finnes derimot ikke kvinnelige playere, for de er bare "løse".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en veldig stor skam og ha sex. Man skal aldri ha sex. Men hvis man først skal ha sex skal det kun være med kjæresten og helst bare en gang i uken.

 

TULL !!

 

Vi lever i 2012.

Enda blir folk sett på som horer, billige, rundbrennere, playere fordi dem har mye sex.

 

Hva er galt med og ha sex? Er det farlig? Er det fælt?

Det er jo digg?

Det finnes vel ikke et jævla godt argument for IKKE og ha sex.

 

Er man singel er det ikke noe som stopper deg.

SEX ER HERLIG FOLKENS, har du sjangsen til å pule så PUL.

Men husk kondom, da dette stopper spredning av sykdommer...

 

Sex er en nytelse for begge parter, det er vel derfor folk puler?

 

Så HVORFOR er man en billig hore, en rundbrenner, fordi man puler mye?

 

Kongen har pult, folkens. True story. Han har sikkert hatt flere parnere enn bare Dronninga. Det har sikkert Dronninga hatt og.

 

Det er ikke 1920. Det er 2012. Et lite sjokk, jeg veit... Two-thousand-and-fucking-twelve!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Virker som du er underrepresentert hva hjerneceller angår; forstod du ikke setningen, eller vil du ikke forstå setningen? Pirkingen er så meningsløs at det kun setter deg i et stygt lys, ikke meg.

Jeg er tross alt underrepresentert nrå det kommer til hjerneceller, uten at jeg vet nøyaktig hva det skal bety... (tror du antall hjerneceller bestemmer om man er smart eller ikke?)

Men OK jeg skal legge det dødt, aldri hørt om humor kurs tho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere er like løse om dere gir henne pikk :)

 

Nja egentlig ikke enig, selvom det kanskje ser sånn ut på papiret. Kvinner tar seg selv mye mer høytidelig på det temaet, pene kvinner trenger ikke å jobbe for å få sex, det må tilsvarende menn.

 

Det finnes ikke løse menn, bare de som er playere. Det finnes derimot ikke kvinnelige playere, for de er bare "løse".

Du kan ikke komme med en slik generalisering av et kjønn. Hvorfor er ikke menn "løse" om de gir bort pikken sin til det som enn skulle være foran dem? Kanskje ordet løst blir litt vagt for deg da det ofte forbindes med en vagina som er hyppig brukt. Menn som oppfører seg som det du kaller "player" kan heller sammenliknes med det å gå på en bensinstasjon og få en gratis pølse. Pølsa driter langt faen i hvem som spiser den, så lenge den blir spist. Slik er tankegangen for gutter. Når det kommer til "playere" så har de fleste en eller to ulver i fåreklær under beltet sitt mens hos de fleste kvinner som ligger rundt finnes det en standard som opprettholdes.

 

Bare fordi du prøver å redde deg selv fra kategorien "løs" ved å kalle deg selv player, betyr det ikke at du er bedre enn kvinner som liker pikk. Heller det motsatte vil jeg si, for "playere" bruker som oftest triks eller knep for å få kvinner i seng mens kvinner selv bare bruker sin skjønnhet og svakheten som foreligger hos menn når det kommer til "tits n ass".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan ikke komme med en slik generalisering av et kjønn.

 

Jo, for det er sant, og det står det mer om under her

 

Når det kommer til "playere" så har de fleste en eller to ulver i fåreklær under beltet sitt mens hos de fleste kvinner som ligger rundt finnes det en standard som opprettholdes.

 

 

Det er vakkert å se du prøve å forsvare ditt kjønn, men desverre er det faktisk ikke slik at standarden for løse jenter er noe høyere enn hva en player har.

 

 

Hvorfor er ikke menn "løse" om de gir bort pikken sin til det som enn skulle være foran dem?

 

 

Svaret på det kommer under her:

 

 

Bare fordi du prøver å redde deg selv fra kategorien "løs" ved å kalle deg selv player, betyr det ikke at du er bedre enn kvinner som liker pikk. Heller det motsatte vil jeg si, for "playere" bruker som oftest triks eller knep for å få kvinner i seng mens kvinner selv bare bruker sin skjønnhet og svakheten som foreligger hos menn når det kommer til "tits n ass".

 

Jess du skjønte hele poenget mitt, uten å egentlig skjønne det. Grunnen til at menn ER bedre(dog ikke veldig bedre) er nettopp at de må bruke disse triksene og knepene som du så stygt kaller det. Vi kaller det sjekking, og det er noe av det vanskeligste som finnes. Nettopp fordi, som du sier, må jenter "bare" bruke sin skjønnhet er dere derfor i et dårligere lys, fordi dere kan få så mye pikk dere vil, mens vi gutter må ut å fiske, og det er jaggu ikke lett å dra inn en "pen" laks for å si det sånn.

 

Vi jobber, dere bare får, derfor er vi bedre.

 

Og til generell info, så er ikke jeg noen player bare så det er sagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jess du skjønte hele poenget mitt, uten å egentlig skjønne det. Grunnen til at menn ER bedre(dog ikke veldig bedre) er nettopp at de må bruke disse triksene og knepene som du så stygt kaller det. Vi kaller det sjekking, og det er noe av det vanskeligste som finnes. Nettopp fordi, som du sier, må jenter "bare" bruke sin skjønnhet er dere derfor i et dårligere lys, fordi dere kan få så mye pikk dere vil, mens vi gutter må ut å fiske, og det er jaggu ikke lett å dra inn en "pen" laks for å si det

 

Dette må være en av tidenes minst logiske forklaring på hvorfor menn ikke er løse hvis de puler mye

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, menn som ligger med løse jenter fordi de får sjansen er "løse". Menn som jober for å få seg noe av den de vil er ikke "løse". Det samme gjelder jenter.

Problemet er oft misfortåelser. Hvis en mann har veldig lyst på å ligge med en dame, kan han bli oppfattet av henne som en horebukk som bare ville hoppet over henne uansett. Samme gjelder andre veien. Det som er sikkert er at det er mye flere menn enn damer som ville gått for nesten hvem som helst bare for å få seg noe.

Siden det er færre jenter som er sånn, blir billige jenter sett ned på, mens billige menn er noe mer vanlig og får mest fra bunn uansett. Damer som jobber får mindre ære for det fordi det er så mange billige menn, osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...