Populært innlegg Kakkki Skrevet 12. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jenter blir billige og dyre når det bedrives menneskehandel med foran bestatt pris og ikke mulighet for pruting. Dette er ulovlig, og moren din ville bli skuffet og begynne å gråte hvis du begynte med sånne ting. Endret 12. juni 2012 av Snuzk1 25 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Dårligste "vitsen" jeg har lest siden 1998. Var det morsomt i dine ører, så ta deg et humorkurs... 6 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Bare påpekte at jeg aldri har hørt uttrykket "dyre" bli brukt om jenter før. 2 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 I dette tilfellet tilsier "dyr" det motsatte av billig - altså jenter som er vanskeligere å få tak i enn andre. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg skjønte det. Vel, som svar kan jeg si, at det er ekstremt inviduelt og vanskelig å si med en førstepost på en setning. Snakker vi om one-night stands eller "å få noen" som kjæreste? Følelser og kjemier er ganske tilfeldige greier, og random affections kan skje, uten at det gjør ei jente billig. Mennesker kan også ha sine uintresserte perioder, hvor hun ikke bryr seg om gutter og festing, men det betyr ikke at hun i utgangspunktet er vanskelig å få tak i når det gjelder. Vanskelig og intressant spørsmål du spør her, aggressive trådstarter! 1 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en fin tendens til å stille interessante spørsmål, og i dette tilfellet dreier spørsmålet seg da om begge områdene du omtaler; vi snakker altså på generelll basis. Er en jente billig om du får henne, på en eller annen måte, bare ved å gi et kompliment f eks? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hun kan jo lenge ha hatt en forelskelse eller intresse for denne gutten. Er det dog sånn at scenarioet så kjenner ikke personene hverandre, blir scenarioet en del annerledes. Da vet gutten å ordlegge seg, og hvordan han skal få av trusene på ei jente. Gjør han ikke det, kan jenta være "billig" Det jeg da legger i billig, er at jenta søker sex, uansett hva. Hun har en grunn for å søke sex, om det så er dårlig selvsikkerhet, kåthet eller bekreftelse på seg selv og sin kropp. Søker hun det på grunn av psykiske problemer, er det synd på jenta. Søker hun det fordi hun er kåt, kan vel ordet "billig og lett" brukes, men hun gjør forsåvidt ingen harm i å tilfredstille gutter på byen. Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 I missed that Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Når de tar bare 30 Euro for 30 min. 3 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jenter er billige når det "koster" deg lite å få dem og dyre når det "koster" deg mye å få dem. Enkelt. 5 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg har en fin tendens til å stille interessante spørsmål, og i dette tilfellet dreier spørsmålet seg da om begge områdene du omtaler; vi snakker altså på generelll basis. Er en jente billig om du får henne, på en eller annen måte, bare ved å gi et kompliment f eks? Om et spørsmål er interessant eller ikke er utrolig relativt. 4 Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Om jenta er kåt og ute etter pikk (ENGANGSTILFELLE) trenger hun ikke være løs. 2 Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dere er like løse om dere gir henne pikk 7 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Personlig mener jeg folk av begge kjønn som går til sengs med en de ikke kjenner og/eller ikke har tenkt å ha et forhold til er alt for løse for min smak. 3 Lenke til kommentar
Stronger Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dårligste "vitsen" jeg har lest siden 1998. Kan jeg få høre vitsen fra '98? 5 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jenter er billige når det "koster" deg lite å få dem og dyre når det "koster" deg mye å få dem. Enkelt. Hva om man har så god kjemi at det er enkelt å få dem, og motsatt? 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Haha log, nå skal vi ikke gå inn på slike spesifikasjoner Syntes spørsmålet var teit så jeg gav et generalisert og enkelt svar 1 Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Skal man runke dagen lang da, om man ikke vil ha kjæreste? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Grensa ligger på 10% av bruttoinntekten din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå