Nocturne Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har lenge irritert meg over det elendige programmet som følger med creative dap jukebox. Nemlig creative play center. Det er jo kjempetungvint å overføre filer. Så jeg prøvde notmad explorer. Det virket kjempebra men det koster jo penger. Derfor er det ikke noe for meg. Jeg venter på et audigy 2 kort som jeg bestillte fra komplett bulk. Hva har dette med saken å gjøre tenker vel dere. JO: Jeg leste at hvis jeg hadde et program som fulgte med audigy2 kunne jeg overføre filer til dap i min datamaskin Alt jeg trengte å gjøre i tillegg var å legge inn en oppdatering jeg fant på nomad.com Dette programmet kan kun fåes med audigy 2 kort: Q2. How can I obtain Creative MediaSource? A2. Currently, Creative MediaSource is only available as a software bundle with Sound Blaster Audigy 2 sound card. Plans to bundle Creative MediaSource with other Creative Products will be announced later. Har jeg forstått dette rett? Slipper jeg nå å bruke play center? Får jeg med dette programmet når jeg bestillte bulk? Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bulk betyr jo at det bare er kortet i en antistatisk pose da, ingenting følger med Lenke til kommentar
Nocturne Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Har fått kortet nå Jeg fikk med programmet 8) mm. Jeg kan nå overføre filer til min dap uten creative play center Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå