TheNarsissist Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ro deg ned hysteriske kvinnemenneske! 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Menn som kvinner velger partner som et kompromiss mellom utseende og personlig kjemi, så det vil alltid være utallige andre mennesker som er mer tiltrekkende enn partneren rent seksuelt sett, men som det er helt urealistisk at man kunne fungert i et forhold med. Da er det også uunngåelig at man tenker på disse menneskene når man har sex, og hvis vi kun ser på det overfladiske tror jeg det alltid er et element av at man "tar til takke med" partneren sin, for det finnes alltid mange som er deiligere. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 For det er jo veldig normalt, vil jeg si.. Faktisk mer normalt enn man skulle tro. 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Selvsagt tenker jeg på en annen, blir jo som å ha sex med 2 damer samtidig!(og eneste måten jeg hadde klart det på ) Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Dette er nok veldig individuelt, men tror at man (begge kjønn) for det meste tenker/fokuserer på partneren når de har sex - sålenge de har det bra sammen. Men så klart, der finnes nok både menn og kvinner som tenker på andre enn partneren uansett. Vi er alle forskjellige. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Oh snap du har en annen øyenfarge! Jepp, han fantaserer nok om andre jenter. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 "Jeg har helt angst for at kjæresten min fantaserer om andre jenter når vi har sex, og må ofte spør han etterpå hva han tenkte. (han sier seff hver gang at han tenker på meg)" Kødder du?? Hvis du ofte spør han etterpå hva han tenkte på og driver å nager om detta i endinga, så kommer han jo til å gjøre det etterhvert uansett.. Jeg sier til deg nå: IKKE tenk på rosa elefanter som drikker paraply-drinker i lilla bikini.. Hva tenkte du på nå? Fikk du ikke et litt spesiellt bilde i hodet ditt? hehe. Ikke mas sånn med hva han tenker på og ikke, men heller vær med på å ha bra sex, så er det deg han tenker på! Kos dere! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Når skal kvinner skjønne at en ikke spør menn om hva de tenker på? Dere kommer alltid til å få det svaret mannen tror dere vil ha, eller at han ikke tenker på noe som helst. Det siste stemmer i de aller fleste tilfeller. Jeg har i hvert fall ikke peiling på hva jeg tenker på under sex, men kan jo gjette..."deilig, deilig, deilig...mer av det, mer aaahhhhaa...ikke kom nå...bestemor, bestemor, bestemor...faen....ååååaaahh!" Endret 18. juni 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg hater at jenter spør hva jeg tenker på. Var med dama og en veinne ut for noen dager siden, de snakker om ting jeg ikke vet noe om og ikke var spesiellt interisert i. Jeg sitter å spaner ut i båthavna og på hus, himmel og fjell. Så spør veninna hva jeg tenker på, for jeg så betenkt ut. Hvorpå jeg svarer "Hvem har tagget på baksiden av det skiltet?". For det meste tenker jeg på slike ubetydelige ting, og jeg tror dette går for de aller fleste. Man ser ting og behandler dem i bevistheten for gjewnbruk i en kreativ prosess. Det er i alle fall det jeg gjør når jeg tenker på "ikke noe spesielt". Når jeg har sex så tenker på nettop det, og prøver å gjøre det beste ut av det. Det tror jeg de fleste menn gjør. Det er en ting som aldri har slått meg, og det er hva dama tenker når vi har sex. Om hun fantaserer om noen andre, så får det være hennes sak, for i så fall fungerer det utmerket for oss begge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Skal du høre noe helt sykt? Jeg runker noen ganger. Og det er ikke hver gang jeg tenker på dama en gang. DET er sykt det. Nope, på langt nær "sykt" nok (men hvis du utdyper litt!?) kan vi kanskje dele erfaringene med den oppvoksende slekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg