AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 tenker på andre damer når dere har sex med kjæresten? Altså la oss si du hadde en kjæreste du elsket og syntes var tiltrekkende. Ville det da falt seg inn at du tenkte på blondina på bussen? Jeg har helt angst for at kjæresten min fantaserer om andre jenter når vi har sex, og må ofte spør han etterpå hva han tenkte. (han sier seff hver gang at han tenker på meg) Grunnen for jeg spør er fordi jeg vet han før han traff meg egentlig foretrekker blå øynede jenter med lyst hår. Jeg er motsatt... Ville dere vært sammen med en jente dere tente helt greit på? Jeg er helt nervevrak for å bare være noe å ta til takke med... TS Anonym poster: 7cd494948c04cb25643d6d9bea672a5f Lenke til kommentar
Populært innlegg Elder of Zyklon Skrevet 12. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2012 Luksusproblem. 14 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Vel det varierer vel sterkt fra person til person. Men hvis han elsker deg så tror jeg nok ikke at det er et problem. Ser ikke hvorfor det skal være en mye større sjanse for at menn tenker på damer mens man har sex, enn at damer skal tenke på andre menn. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2012 Jesus. Vi menn fantaserer. Kvinner fantaserer. Fantasier er ikke lik handling. Man er med den man liker. Men det trenger ikke bety at man ikke kan fantasere. Skal du høre noe helt sykt? Jeg runker noen ganger. Og det er ikke hver gang jeg tenker på dama en gang. DET er sykt det. 15 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg vet at dere fantaserer, men jeg tenkte kanskje det var ulik handling dere fantaserte om og ikke en spesiell jente? Tenker du spesifikk på en annen jente når du runker, eller er det selve handlingen du ser på uten å tenke noe om kninnfolket? Jeg skjønner ikke hvorfor menn er sammen med en jente, hvis de egentlig foretrekker og er mer tiltrukket av en annen jente? Da er det vel bedre å bli sammen med akkurat den type jenta man liker? TS Anonym poster: 7cd494948c04cb25643d6d9bea672a5f Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hvem er "dere menn"? Alle 3 milliarder i verden? Alle 2.5 millioner norske menn? Eksene dine? Jeg kan jo spørre deg det samme, trådstarter. Er det slik at dere damer tenker på andre menn når dere har sex med kjæresten? Kanskje jeg bare er helt på bærtur nå, men kan det kanskje hende at noen mennesker tenker på andre mens de har sex, og at hvilket kjønn man har er fullstendig irrelevant til om man gjør dette eller ikke? Jeg er bare 1/3000000000 av mannebefolkningen i verden så jeg kan ikke akkurat svare på generelt grunnlag, men jeg har aldri tenkt på andre enn kjæresten min når jeg har sex, og jeg tviler på at så lenge jeg er glad i personen jeg har sex med så vil jeg heller ikke gjøre det. Dersom man er i lag med en person uten å ha sterke følelser for personen, så kan det nok godt tenkes at tankene vandrer til andre personer. Og sånn ellers, når menn beskriver "drømmedama" så skal du ikke legge så alt for mye i det. Jeg tviler på at det finnes en eneste mann i verden som faktisk velger jenter ut i fra et *lite* knippe trekk som er så overfladiske som øyefarge eller hårfarge er. Personlig har jeg sett hundrevis av enormt vakre jenter av en nesten hvilken som helst kombinasjon av slike overfladiske trekk, og det regner jeg med typen din har også. Samme greia er det med pupper. En kar kan si så mye han vil om hvordan et perfekt puppestell ser ut, men han blir sannsynligvis mer enn kåt nok uansett hvor stort settet som han har begravt ansiktet sitt i er. Vel, innenfor realistiske verdier. Det er ikke like mange som digger at puppene henger nedpå knærne, liksom, selv om det sikkert er noen som liker det også. Endret 12. juni 2012 av Pseudopod 3 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg vet at dere fantaserer, men jeg tenkte kanskje det var ulik handling dere fantaserte om og ikke en spesiell jente? Tenker du spesifikk på en annen jente når du runker, eller er det selve handlingen du ser på uten å tenke noe om kninnfolket? Jeg skjønner ikke hvorfor menn er sammen med en jente, hvis de egentlig foretrekker og er mer tiltrukket av en annen jente? Da er det vel bedre å bli sammen med akkurat den type jenta man liker? TS Anonym poster: 7cd494948c04cb25643d6d9bea672a5f Så du er mer eller mindre redd for at han liker en annen enn deg? Spør deg selv dette da: Hvorfor valgte han akkurat deg da? Alle 3 milliarder i verden? Alle 2.5 milliarder norske menn? Eksene dine? Er vi så mange menn i Norge nå? :O Ikke rart at mange sliter med å finne seg dame. On topic: Er enig med resten av det du sier. Er ikke en samlivsekspert eller sexolog, men vil heller tro at TS er redd for at kjæresten hennes ikke elsker henne. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja, nå skulle det vel egentlig være millioner. Men men. Lenke til kommentar
hanblogger Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nei, jeg fantaserer ikke om andre damer. God sex er å ikke tenke, bare nyte 2 Lenke til kommentar
herothezero Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg tror ikke du skal legge så mye i hva du tror han tenker. Det du skriver er bare et typisk tegn på sjalusi, og de fleste som er sjalu er det pga seg selv og ikke kjæresten. Jeg har både vært i et forhold hvor kjæresten min var sjalu (uten grunn) og vært sjalu selv, men det handler bare om å stole på hverandre. 2 Lenke til kommentar
Flex-it Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har aldri tenkt på noen andre mens vi har sex. Er så opptatt av alt og henne da Men når jeg har fått BJ er det noe helt annet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Når jeg var i forhold brukte jeg å tenke på at noen andre pulte dama. 2 Lenke til kommentar
Flex-it Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Når jeg var i forhold brukte jeg å tenke på at noen andre pulte dama. What?! Hahaha! Noen må jo det også Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Når jeg var i forhold brukte jeg å tenke på at noen andre pulte dama. What?! Hahaha! Noen må jo det også Jepp... Det ble litt av en fantasi etterhvert. Lenke til kommentar
Flex-it Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Når jeg var i forhold brukte jeg å tenke på at noen andre pulte dama. What?! Hahaha! Noen må jo det også Jepp... Det ble litt av en fantasi etterhvert. hvem var det du tenkte pulte dama da? kjendiser? dine forbilder? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Når jeg var i forhold brukte jeg å tenke på at noen andre pulte dama. What?! Hahaha! Noen må jo det også Jepp... Det ble litt av en fantasi etterhvert. hvem var det du tenkte pulte dama da? kjendiser? dine forbilder? Folk jeg hatet. At hun ble gjengpult i et smug. 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Eg tenkjer berre på deg, TS <3 Endret 15. juni 2012 av fig00r 3 Lenke til kommentar
Shantara Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Når jeg var i forhold brukte jeg å tenke på at noen andre pulte dama. What?! Hahaha! Noen må jo det også Jepp... Det ble litt av en fantasi etterhvert. hvem var det du tenkte pulte dama da? kjendiser? dine forbilder? Folk jeg hatet. At hun ble gjengpult i et smug. For det er jo veldig normalt, vil jeg si.. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg fantaserer resten av døgnet - de 3-4 minuttene jeg bruker på akten klarer jeg faktisk å være konsentrert. =) *anonym* Faen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg