Fillfall Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har lyst til å tjene penger i ferien, og lurte på om jet burde feks. Rydde på meny eller lage concept art (kanskje litt layoutdesign o.l.) ? Er bare 14 år, men jeg kan tegne ganske bra både for hånd of digitalt, hvis det er behov for eksempler kan dere se på YouTubekanalen min med samme navn.. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Med mindre du har gode kontakter innen design trur eg nok det du vil få størst økonomisk gevinst av å jobbe på meny Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Så jeg går bare nedpå Meny, Rimi eller lignende og spør om jobb? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ja, stort sett Sidan du er under 15 er det visse restriksjonar på kva du kan arbeide med, du kan lese meir om desse på ung.no, til dømes her: http://www.ung.no/arbeid/38_Aldersgrenser_-_jobb.html Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Kansje sette opp varer eller noe.. Tenkte kanskje det var lettere å klippe gresset til naboene (ikke motorisert), men hvor mye pr. Time/m2/hage er normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå