NIGHTCD Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det noen andre som har samme problem som jeg har?? windows update sluttet å virke (Kanskje etter en oppdatering (Direct x var det siste jeg oppdaterte)) er det noen som har en god ide hva det er som feiler ??? NIGHTCD Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 windows update funker fint her. Windows 2000 SP4. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det noen andre som har samme problem som jeg har?? windows update sluttet å virke (Kanskje etter en oppdatering (Direct x var det siste jeg oppdaterte)) er det noen som har en god ide hva det er som feiler ??? NIGHTCD Hvis du går direkte da: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/no/default.asp Lenke til kommentar
NIGHTCD Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Desverre kommer bare opp "Siden kan ikke vises" etter en liten stund... Noen andre gode ideer? NIGHTCD Lenke til kommentar
Magne_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gjelder dette -bare- windowsupdate? Andre sider fungerer fint? Prøvd en reboot? Reboot løser 70% av alle problemer :-) Mulig noe DNS-rot. Får du tilgang til andre ms-sider? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Eller har du rett og slett vært for kjapp, og takket nei når MS spurte om du ville installere og kjøre den lille applikasjonen de gjør av og til for at vi skal få tilgang på Update- siden deres? Eller har du "tuklet" til sikkerhetsinnstillingene i IE.........? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hadde akkurat samme problem for en ukes tid siden, etter en reinstallering av Windows XP (andre sider fungerte fint). Men jeg bare prøvde flere ganger (refresh noen ganger, og prøvde å hente siden i Explorer i stedet for fra kontrollpanel og omvendt, og fikk hver gang kontakt med siden etter noen forsøk. Så bare prøv en stund... kanskje du har samme problem som meg. Det løste seg imidlertid av seg selv etter en liten stund. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hehe, Microsoft's veier er uransaklige (?) :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå