Torbjørn Jentoftsen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Svanedans...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Flott. Sangsvanen er langt mer sky og vanskelig å "fange" enn knoppsvanen. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Flotte svaner. God komposisjon. Syn det ser undereksponert ut, svanene her er grå, ikke hvite? Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Hei fotopoulsen. Takk for komentar. Svaner som er grå har jeg aldri hørt om. Her i nordnorge er svanene hvite både sommer som vinter. Fotohilsen Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei fotopoulsen. Takk for komentar. Svaner som er grå har jeg aldri hørt om. Her i nordnorge er svanene hvite både sommer som vinter. Fotohilsen Uskyld min klossete komentar Ja, svaner er HVITE ! på bildet ditt er de derimot mer grå en hvite. Derfor skrev jeg at bilde må være undereksponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg