Mr. FS Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Alt på ett sted! Sosialt nettsted, fildeling og møteplass! Hei alle sammen Mitt (kalle)navn er Mr. FS, og jeg er en av koderne hos Share2Me, jeg var også med da vi startet dette prosjektet. Jeg ønsker kritikk og tanker rundt dette prosjektet, kritikken taes fra nettsiden (Share2Me) men for at dere skal få noen tanker rundt dette skal jeg si kort (eller noe langt) om prosjektet. Jeg og noen kompiser startet dette prosjektet offisielt etter at Megaupload ble lagt ned av Amerikanske FBI, vi ønsket et sted hvor man kunne dele filer mellom hverandre, noe vi da mistet. Vi kom opp med "Share2Me" 17 Januar i år og den 3 Februar i år ble domene for første gang registrert, prosjektet var nå i full sving. Planleggingen var vell godt i gang, og en gang i uken la vi ut oppdateringene vi hadde gjort. Vi har jobbet så ofte vi har hatt tid med dette prosjektet, det er langt i fra ferdig og vi kan ikke klasifisere det som en Beta versjon enda, nærmere blir dette en halveis Alpha versjon. Vi håper på å kunne lansere Beta versjonen mot slutten av året. To do list: (Vi har en egen "To do list" som er privat og hvor kun de som jobber med prosjektet har tilgang) Alle sammen her i forumet er velkomne for å gi feedback! Innloggingsinformasjon: Brukernavn: Hardware Passord: hardware123 Denne brukeren har også status som "premium" bruker, dog det er en del funksjoner som mangler! Jeg har lagt til meg som venn i denne profilen, adresse HER Alle passord blir lagret og kryptert i SHA-1 format med en veeeeeeeldig lang Slalt. Alt på denne nettsiden er lovlig, og vår "Terms of Use" er skrevet og godkjent av en sertifisert advokat! Tusen takk for all feedback på forhånd ! Dere kan lese mere om utviklerne HER Endret 14. juni 2012 av Mr. FS Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Fordi policyen deres forbyr delte brukere?! Jeg aner ikke hva dette nettstedet dreier seg om, og har ikke tenkt å registrere meg for å finne det ut heller. Lag et unntak i policyparagrafene dine og opprett en demobruker for oss. 1 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Dessverre så må dere lage egne brukere da vår policy forbyr delte kontoer! Dårlig unnskyldning for å få folk til å registrere seg ass! EDIT: Der inne er det mye som ikke er på plass. Ordene i statusen blir delt opp, det er ikke mulig å endre profilen sin, og hvorfor er det ikke en norsk versjon? Det står .TORRENT er et støttet filformat i opplastningstjenesten, men får feilmelding "invalid file". Endret 14. juni 2012 av Galax Lenke til kommentar
Mr. FS Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Dårlig unnskyldning for å få folk til å registrere seg ass! Login: Alias: Abdulla Password: sex&singelliv EDIT: Der inne er det mye som ikke er på plass. Ordene i statusen blir delt opp, det er ikke mulig å endre profilen sin, og hvorfor er det ikke en norsk versjon? Dessverre så må dere lage egne brukere da vår policy forbyr delte kontoer! Vi har tatt en prat og funnet ut at etter deres ønsker må vi endre fortløpende, men bare innenfor en hvis tidsperiode. Og nei, dette er ingen unskyldning for å få folk til å registrere seg! Og jo, redigering av brukerprofil er fult mulig, redigering av den foregår på din "Profile" side (Finner du i header) eller hvis dere ikke har lett godt nokk (HER) &--#60;-- MERK: Må være logget inn fra før! Språk endres på profilsiden, følgende er tilgjengelige; Norsk, Engelsk, Fransk og "Moist" Kontoinformasjon kommer i originalinlegget fortløpende! Galaxee: Slett brukerinformasjonen. Takk for tilbakemeldignene dine, vi er nå klar over feilene og jobber med saken, feilen(e) vil bli rettet fortløpende Endret 14. juni 2012 av Mr. FS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå