Brevdue Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Skal opp i Samfunnsfag muntlig i morgen, alt er klinkende klart, men jeg er helt sinnsykt nervøs. Noe som hjelper? Skal være først ut i morgen da, noe som er deilig, fort ferdig og resten av dagen FRI! Aner ikke hvordan jeg skal greie å sove nå? Har hørt tips sånn som at du kan se for deg læreren og sensoren naken, men det er jo helt vilt! Tips?............ Anyone? Endret 12. juni 2012 av Brevdue Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Bare pust dypt og rolig. Lat som om det er en vanlig samtale eller diskusjon med venner du holder på med. Du bare forteller to personer om en sak du kan mye om. Ikke tenk på hva de mener eller synes. Bare tenk på hva du skal fortelle dem om, og gjerne finn deg en behagelig stilling å stå / sitte i mens du forteller. 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ta det foran speilet til du kan det utenat(noe du sikkert kan), husk at sensor er kjempe snill og du går mest sannsynligvis opp i karakter. Du kom også opp i det letteste faget .. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Takker for svar, joa... det går vel sikkert bra.. hadde vært digg å fått noe annet en standpunktkarakteren som var 2 -.- men men, de er jo vanlige folk de og, selv om lærere er en egen rase. Bare jeg greier å få ut noen ord, så går det vel veien.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Takker for svar, joa... det går vel sikkert bra.. hadde vært digg å fått noe annet en standpunktkarakteren som var 2 -.- men men, de er jo vanlige folk de og, selv om lærere er en egen rase. Bare jeg greier å få ut noen ord, så går det vel veien.. Bestem deg for og følge manuset siden du kan så lite i faget. Har selv 2/3 i naturfag, fikk 4 på eksamen Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Takker for svar, joa... det går vel sikkert bra.. hadde vært digg å fått noe annet en standpunktkarakteren som var 2 -.- men men, de er jo vanlige folk de og, selv om lærere er en egen rase. Bare jeg greier å få ut noen ord, så går det vel veien.. Bestem deg for og følge manuset siden du kan så lite i faget. Har selv 2/3 i naturfag, fikk 4 på eksamen Manus? eru gæ'ærn? Da er det jo dårligere karakter med en gang, I følge det læreren sa til meg. Men skal greie dette, skal jo bare sammenligne fattige og rike land, hvorfor noen land er rike osv.Problemet er nervøsiteten, er jo det nervevraket! Endret 12. juni 2012 av Brevdue Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Manus? eru gæ'ærn? Da er det jo dårligere karakter med en gang, I følge det læreren sa til meg. Men skal greie dette, skal jo bare sammenligne fattige og rike land, hvorfor noen land er rike osv. Problemet er nervøsiteten, er jo det nervevraket! Du skal følge det og kunne det utenat Når jeg mener følger mener jeg ikke å lese rett av. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Manus? eru gæ'ærn? Da er det jo dårligere karakter med en gang, I følge det læreren sa til meg. Men skal greie dette, skal jo bare sammenligne fattige og rike land, hvorfor noen land er rike osv. Problemet er nervøsiteten, er jo det nervevraket! Du skal følge det og kunne det utenat Når jeg mener følger mener jeg ikke å lese rett av. Åja! fjo, trudde du virkelig var gæ'ærn. Jepp, neidaså, kliner til så blir det nok bra.. forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Men sørg for at du har lest deg opp rundt det du har om, fordi du får masse spørsmål om temaet. Prøv også drøy tiden litt Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Men sørg for at du har lest deg opp rundt det du har om, fordi du får masse spørsmål om temaet. Prøv også drøy tiden litt Jepp, Har lest og øvd. Jeg skal snakke tregt og drøye tiden så mye jeg kan, og kommer det noen spørsmål som jeg ikke kan svare på, så har jeg jo lært av alle disse politikerne hvordan man unngår og svare på spørsmålet som er stilt. Takk for svar Wizzlee, får prøve og se om jeg får sove! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Men sørg for at du har lest deg opp rundt det du har om, fordi du får masse spørsmål om temaet. Prøv også drøy tiden litt Jepp, Har lest og øvd. Jeg skal snakke tregt og drøye tiden så mye jeg kan, og kommer det noen spørsmål som jeg ikke kan svare på, så har jeg jo lært av alle disse politikerne hvordan man unngår og svare på spørsmålet som er stilt. Takk for svar Wizzlee, får prøve og se om jeg får sove! Men ikke så sakte at dem blir lei deg, ALDRI si at du ikke vet. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Skjønner tegninga.. Skal man håndhilse på sensor? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skjønner tegninga.. Skal man håndhilse på sensor? Ja, gjør det. Hei jeg heter **** ***** og smil mens du sier det ha på deg en litt casual skjorte Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeppjepp. Kommer med oppdatering i morgen på hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeppjepp. Kommer med oppdatering i morgen på hvordan det gikk. Husk og quote meg når du sier det da. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 det e ingenting å være nevøs eller redd for. prøve å skuespille at du er ikke det Drit i hele eksamen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke hør på den tullingen, gjør det beste du kan. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Bumper denne, jeg kan ikke spansk men jeg kom opp i det... Klarer ikke snakke spansk til fremmede Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ikke hør på den tullingen, gjør det beste du kan. jeg prøvde ikke å tulle. jeg mente at hun trenger ikke å tenker så mye om det. lær deg å lese Bumper denne, jeg kan ikke spansk men jeg kom opp i det... Klarer ikke snakke spansk til fremmede koffår fortsettet du på spansk da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 jeg prøvde ikke å tulle. jeg mente at hun trenger ikke å tenker så mye om det. lær deg å lese "Drit i eksamen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå