Geir Kristiansen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Saltstraumen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Solnedgang i Saltstraumen, verdens sterkeste tidevanns-straum. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
vermund Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fantastisk lekkert bilde.Strålene fra solen like før den forsvinner har du fått frem på en flott måte og også solens speiling i strømningene i vannet gjør det ekstra severdig Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Veldig flott også..legger godt merke til fargespillet av sola i strømmen av vann....og her er stor sei;) Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jo, her får man garantert fisk/Sei, har iallefall aldri opplevd noe annet Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Så fantastisk flott solnedgang. Nydelig farger på himmelen. Også klare å få fanget sola på den måten, formet i lys som en stjerne der en av strålene speiler seg i vannet som en tent lunte. :) Endret 12. juni 2012 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg